pnigin, demo

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
zeer kort nog. mono, vannacht gemaakt met een geheime, zelfgemaakte synthesizer. ik dacht ik laat het horen en verwacht niet veel commentaar of zoiets. als ik het ooit afmaak zal ik hier het resultaat posten.. anders zal dit het enige zijn.

pnigin

Het is nog niet zo veel natuurlijk, maar de geluiden zijn heel 'rijk', niet zo eenvormig als wat mijns inziens vaak uit synthesizers wordt gehaald. Hier kan iets moois uit voort komen. Originele electronica zoals dit hoor je niet zo veel meer tegenwoordig. Ken je Fennesz? Die heeft hier ook wel een handje van, en is ook niet vies van een occasional tik in het geluid..iets wat ik wel kan waarderen.

Bedankt voor de reactie. Het klank fragmentje is maar een paar uur werk geweest (ik werk erg snel en gehaast, dat wel). Maar de geluids bron zelf maakte ik zelf, behalve de filters, die komen nog uit de 'voorgeprogrammeerde' fabriek. :D
'k moet zeggen dat de geluids kwaliteit me erg bevalt. 8D

Fennesz.. ik zal de naam opslaan.8)

Tsja, het is moeilijk om te zeggen of dit iets leuks wordt. Het is daarvoor veel te kort, maar de soundscapes zijn idd best 'rijk'. Ik dacht niet echt aan Fennesz toen ik dit hoorde, want Fennesz gebruikt veel meer distortion, fuzz en feedback. Lawaai pur sang zeg maar. Het deed me eerder denken aan Tim Hecker...maar dat vat je ook vast op als een compliment. :)

Tim Hecker? Nooit van gehoord.. :D Ben ook maar een Hollandsche boer die iets probeert.:) Maar zal ook die tip ter harte nemen.

ej ja.. meer van dit graag :)

Klinkt goed, beetje spannend, beetje kort ook, maar wel verassend weer..

Back