[Trance] arielle (unfinished)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Unic
hmmz. misschien vergis ik me nu met een ander nummer ook? maar kan me herinneren dat ie iets van 6 minuten was?:confused:

LOL :dubbel:

De vorige mp3 van gister was ca 4 minuten, maar de hele opbouw moest onder handen genomen dus post ik nu gewoon de tweede break, waar ik de restop wil baseren om het zo te zeggen...

Kwestie van samenhang ;)

Origineel geplaatst door sinew1958
Muziek maken is emotie,en wekt emotie op,gedachten,eigen meningen.Daarom dat de één je muziek fantastisch vindt,en de andere maar niets.Daar zal je moeten mee leren leven.Belangrijker is dat jij achter jouw muziek staat,ongeacht de mening van een ander(alleen misschien de technische kant,opname en zo,daar sta ik heel open voor),maar niet het genre van muziek,dat moet je verdedigen,en niet plots gaan veranderen omdat de meesten het niets vinden.
Zij de groot geworden zijn,hebben altijd hun genre van muziek verdedigd,jaar na jaar.

Nou ik heb geen enkel probleem met iemand ander zijn of haar mening rond om het even welk onderwerp, maar wou gewoon een flame voorkomen in mn topic :)
No hard feelings natuurlijk ;)

klinkt zeker niet slecht hoor. Maar ik denk dat het tempo te hoog is. De trance van tegenwoordig is niet zo snel meer. Verder mis ik pompend laag en inderdaad een vette lead sound. Maar dat zijn allemaal dingen die je er nog in kunt verwerken.

Voor het laag heb ik al een idee ;-)
Tempo is nu 140 ivm gebouncete audio, maar dit wordt nog teruggeschroefd naar een lager tempo eenmaal ik alles af heb, dus hier niet op letten :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back