Hoe komen jullie aan female vocalen?

Je moet eens gaan kijken bij een afstudeer examen van conservatorium studentes, dan zakt de moed je in de schoenen. In Nederland is vokaal talent vreselijk ver te zoeken.

Ik kan je wel aanraden om een keer in de bijlmer bij al die black gospel kerken te gaan scouten, daar zitten wel meisjes tussen die echt talent hebben.

Origineel geplaatst door bobaphat
In Nederland is vokaal talent vreselijk ver te zoeken.

kom gezellig in belgie zoeken dan:D

Origineel geplaatst door Mstudio1
ons kent ons en soms huren we in.
We plaatsen ook wel eens advertenties, maar daar komt een hoop rotzooi op af!=(

Nou nou, wat een minachting; rotzooi zijn 'dingen' en we hebben het hier nog steeds over mensen toch?

Misschien heb je bij een hoop vrouwen/meisjes niet genoeg moeite gedaan om alles eruit te halen wat erin zit.
Als je bijv. sommige vrouwelijke 'artiesten' -wiens studio-album niet slecht klinkt- live hoort dan gaan je nekharen recht overeind! 8D die is dus flink 'behandeld' in de studio

Laatst gewijzigd:
Zingen is ook vreselijk lastig, hebik zelf ook. Zit ik lekker mee te blerren met een elektroclash trek, maar als ik een microfoontje inprik en de klik-track hoor sla ik helemaal dicht en klinkt het nergens meer naar. Zelfs niet met de Antares Autotune die ik er ooit op losgelaten heb, dan wordt het maar weer een dikke vocoder, hahahaha ;) Maar ik zou echt inzetten op een conservatorium, of een vrijdagavond aan de bar gaan hangen van het poppodium om de hoek, hoor je meteen of iemand een beetje kan zingen.

Origineel geplaatst door bobaphat
In Nederland is vokaal talent vreselijk ver te zoeken.
Tja, wat had je verwacht van een land waar zowel
Frans Bouwer als Marco Borsato vandaan komen 8o)

Back