CS1X Multi/Performance vraagje

Ethereal

Instant Fuck-up
Ok, ik zal er bij voorbaat bij zeggen dat ik de handleiding er niet bij heb, maar ik doe vast iets heel simpels fout...
Heb een Yamaha CS1X als masterkeys aangesloten. Midi in en out naar de soundcard, thru gaat naar een andere synth. Local staat off, maar ik heb in logic een spoor aangemaakt waarmee ik de CS1X zijn interne geluiden kan gebruiken. (Spoortje aangemaakt die op midi-kanaal 16 verstuurt, rcv channel van de CS1X op 16 gezet...)

Als ik nu de interne performance geluiden bespeel, hoor ik ook multi-geluiden! Als ik bv preset 127 pak (dist kik) hoor ik op de achtergrond ook applause! (Die dus ook op nummer 127 zit...) Hier wil ik vanaf! Ik wil alleen de Performance-geluiden, OF alleen de multi-geluiden horen, maar niet alle 2 tegelijk...
Heb al gekeken of de performance- en multigeluiden niet op een apart midi-kanaal kunnen, maar dat zie ik zo gauw niet..

Iemand een idee?? Het is vast weer eens iets heel simpels, maar ik zie het even niet meer :biertje:

Kijk hier eens misschien heb je het zelfste probleem als ik toen ..

Click Here

bij "utility" de "perf rch" van elke part uitschakelen

de multimode reageert op alle midi kanalen de performance meen ik maar op 1 kanaal

je moet even in de multimode op alle parts de kanalen op uit zetten dan reageert de multimode niet meer als je de performance aan wilt sturen

voor de geinteresseerden, kijk ook eens in het CS1x 'Blue Book' om alles uit je CS1x te toveren.

Niet dat het nu teveel toevoegd aan het topic ofzo, maar gewoon handig voor anderen wellicht.

Back