Synthi Aks sampels

wow dit is vaag dit hoor ik de heletijd uit me spiekers:).... zelfde sampel als boven alleen is dit de staart er van heel vaag:halleluja

Attachments

• aks einde of dieboven.mp3
    561,7 KB · Bekeken: 156
Heh, da's idd wel vreemde shit. 8D

Maar euhm, als je toch bezig bent... kunnen we verzoekjes indienen? :)

iets simpels graag, wat zaagtandjes met de pitch modulerend en dan door een hpf en dan lekker vies graag of zoiets...

Ik ben nog steeds op zoek naar van die Jarre-achtige bliepjes en swiepjes.

Van die kleine subtiele geluidjes die je overal doorheen kan gebruiken.
Geen vieze ratels of knetterende knallers, maar gewoon klein, lief en fijntjes :)

is een leuk voorbeeld voor wat de aks onder andere in z'n mars heeft?! ;)
zal binnenkort wat eigen jamm-sessies posten!

gruwelijk!!! :duivels:

cis.

Woow wat een geluiden... Van allebei en Catscan> die staart van die eerste sample van is inderdaad heel duister en onvoorspelbaar, echt eng geluid gewoon, doet me een beetje denken aan die geluiden van de film The Ring. Echt wat een leven zit in dat bakje zeg!

Verzoekje: Zou iemand van jullie misschien een enorm aggressieve bas kunnen posten hieruit? Wel iets melodieus? :D

Meer en meer wordt dit echt een favoriet voor me. Echt heel cool.

ik vind de noise en het gedruppel geweldig, de walvis zelf iets minder. jij gaat nog veel meer leuke dagen hebben en leuke dingen maken.

waar halen jullie toch allemaal die synthi's vandaan? en waar betalen jullie dat van?!

Was erg benieuwd naar de samples, heb ze beluisterd...
maar helaas, ik verwachtte meer van een synthi AKS...

Ik hoorde niets wat ik zegmaar niet met mijn Korg MS2000 zou kunnen maken...

Origineel geplaatst door Bass
Was erg benieuwd naar de samples, heb ze beluisterd...
maar helaas, ik verwachtte meer van een synthi AKS...

Ik hoorde niets wat ik zegmaar niet met mijn Korg MS2000 zou kunnen maken...

euh, ik maakte een grapje over die nord modular.
jij toch ook? dat je hetzelfde kan maken (ik ken de modulatie en routing mogelijkheden van de korg niet precies meer) wil ik aannemen, maar klinkt het dan ook hetzelfde?
(ik ga hier goed over nadenken want ik sta weer eens op de drempel tussen analoog en digitaal en misschien moet ik toch gewoon aan de ms2000?!)

De MS2000 heeft ook een patch matrix, weliswaar niet zo uitgebreid als een AKS,
maar wat ik hier heb gehoord, kan ik echt wel goed reproduceren met mn MS2000..

dit zeg ik echt niet om op te scheppen ofzo, maar gewoon aan de hand van wat ik gehoord heb qua sound FX...

Back