hoi synthforum
na het plaatsen van een zoekertje voor een m-audio fw1814 audio/midi-interface, reageerde er iemand dat hij er eentje te koop had voor 400euro
nieuw in de doos zo zei hij, met celofaan errond.
hij verkocht hem voor een vriend, die in het buitenland blijkt te zitten.
ik wantrouwde het zaakje van begin af, en deed daarom lage biedingen.. hij zei dat hij iemand had voor 375, maar die zou nog 3 weken in het buitenland zitten
ondertussen zitten we aan een prijs van 325, en ik hoop het voor 300 te kopen (mijn laagste bod dat ik deed was 225euro
)
verder heb ik de ad ook nergens kunnen vinden op de bekendere aanbodsites.
nu mailde hij dat hij z'n vriend ging checken of hij met 325 akkoord kon gaan, en dan zouden we misschien zondag in antwerpen afspreken. face to face afspraak is zeker al goed. ook vroeg ik hem een paar dagen terug me te bellen, en z'n nummer is een privé-nummer waar je blijkbaar niet naar kan terugbellen (of mijn gsm had kuren
)
beetje verwarrend allemaal, niet? nou, iig is er een bizarre conversatie aan de gang, de man 'klinkt verdacht' tijdens het mailen, en ik heb de indruk dat het hier wel eens om gestolen goed zou kunnen gaan ofzo. ik dacht; ik vraag de serienummer, en check zo bij m-audio maar die gaat hij nooit geven, daar er al wel meer vragen waren die ik 'eruit moest sleuren'
ik zou er mee kunnen afspreken, de interface kopen, en vragen of ik een week respijt krijg, en een kopie van z'n pas vragen ofzo (hoewel dat ook weer wat extreem is natuurlijk)
ik kan er alvast nog eeens mee telefoneren voor het afsrpeken om te zien 'hoe hij klinkt'... er zijn wel meer mensen die raar mailen
wat zouden jullie doen?
na het plaatsen van een zoekertje voor een m-audio fw1814 audio/midi-interface, reageerde er iemand dat hij er eentje te koop had voor 400euro
nieuw in de doos zo zei hij, met celofaan errond.
hij verkocht hem voor een vriend, die in het buitenland blijkt te zitten.
ik wantrouwde het zaakje van begin af, en deed daarom lage biedingen.. hij zei dat hij iemand had voor 375, maar die zou nog 3 weken in het buitenland zitten
ondertussen zitten we aan een prijs van 325, en ik hoop het voor 300 te kopen (mijn laagste bod dat ik deed was 225euro
)verder heb ik de ad ook nergens kunnen vinden op de bekendere aanbodsites.
nu mailde hij dat hij z'n vriend ging checken of hij met 325 akkoord kon gaan, en dan zouden we misschien zondag in antwerpen afspreken. face to face afspraak is zeker al goed. ook vroeg ik hem een paar dagen terug me te bellen, en z'n nummer is een privé-nummer waar je blijkbaar niet naar kan terugbellen (of mijn gsm had kuren
)beetje verwarrend allemaal, niet? nou, iig is er een bizarre conversatie aan de gang, de man 'klinkt verdacht' tijdens het mailen, en ik heb de indruk dat het hier wel eens om gestolen goed zou kunnen gaan ofzo. ik dacht; ik vraag de serienummer, en check zo bij m-audio maar die gaat hij nooit geven, daar er al wel meer vragen waren die ik 'eruit moest sleuren'
ik zou er mee kunnen afspreken, de interface kopen, en vragen of ik een week respijt krijg, en een kopie van z'n pas vragen ofzo (hoewel dat ook weer wat extreem is natuurlijk)
ik kan er alvast nog eeens mee telefoneren voor het afsrpeken om te zien 'hoe hij klinkt'... er zijn wel meer mensen die raar mailen

wat zouden jullie doen?
..... no picture needed
vandaar dacht ik direct aan gesloten spullen 
)