Kan alleen maar stilte recorden in cubase

bobaphat

Ouwe rot
Ik kan in cubase alleen maar stilte recorden. Hij maakt dan wel een apparte track aan maar zonder geluid. Als ik in Wavelab iets wil recorden doet hij het wel gewoon dus het moet aan een instelling in cubase liggen.
Weet iemand wat dit kan zijn????

Klopt het dat je een SB-live soundcard hebt? of iets dergelijks
Dan zou ik bij "Audio>>System" kijken welke driver ingesteld staat.(rechtsbovenin dat venstertje) Staat er bijv. "directx-driver", zou ik even "multimedia-driver" kiezen en opnieuw proberen. succes

Origineel geplaatst door bambamstudio
heb je al gekeken in de handleiding?
:D

Lezen mensen die dingen nog wel?

ps: lukt het daarna nog niet, zullen we hier ons best doen je te helpen

Sommige zaken zijn een combinatie van dingen die je moet concluderen door het manual te lezen. Zoiets als wat ik boven schreef staat dus niet letterlijk in het manual. Troubleshooten wil idd ook weleens helpen. :)

PROPS TO SANDER!!!!!
Het was inderdaad de driver die niet goed ingesteld stond.
Ik werk weleens met oude arangements en die hebben nog de instelling van mijn vorige audio kaart, als je dan weer op nieuw opent met nieuwe audio tracks springt ie weer terug naar zijn oude stand.

BEDANKT.

Oh en Dextah dat plaatje is BOB uit Twin Peaks ja, ik heb pas al die banden geleend van iemand. Echt een aanrader, ben nu bij aflevering 14, Sarah wordt vermoord door BOB

in the dark of future past
the magicians longs to see
one chants out
between two worlds
FIRE WALK WITH ME

Origineel geplaatst door 20hz

:D

Lezen mensen die dingen nog wel?

ps: lukt het daarna nog niet, zullen we hier ons best doen je te helpen

Wie is "WE"????

Tja... straks krijg je hier mensen met de volgende vraag:

ik neem op in cubase maar ik blijf alsmaar tuut tuut tuut horen.
(volgens mij ongeveer 440 Hz) dus daar ligt het niet aan...

Ik begrijp echt niet wat je hiermee probeert te zeggen quadruplo.
Het lijkt wel alsof sommigen hier zich te goed voelen om dergelijke vragen te beantwoorden.

1. LOL
2. te open vraag. bovendien, lok je dit uit als je zegt hij neemt stilte op! Kijk maar eens wat de antwoorden zijn als je echt specifieke problemen hebt.... maar alles in de trant van:" het lampje brand maar ik hoor niks..." tja....

Mijn probleem was een heeeeel stuk duidelijker geformuleerd dan hoe jij het stelt " zo van: het lampje brandt maar ik hoor niks", als je te beroerd bent om op een positieve manier bij te dragen aan een vraag of discussie moet je gewoon wat anders gaan doen.

Back