Gemoeds toestand VS apparatuur?

Origineel geplaatst door trash
Het is minder , maar het zou dus aan kunnen tonen dat dit fenomeen wel degelijk kan bestaan.
Je bent nr 3 namelijk.
Nog meer mensen met zulke ervaringen?

Nou.. dan zijn het er 3 van de tientallen mensen die deze topic gelezen
hebben. Komt neer op een paar procent. Bovendien valt het pas op als
je er aan terug denkt. Hoe vaak klopt een horoscoop niet een klein beetje?
Omgekeerde logica noem ik het. beetje toeval + bijgeloof = rare hersenspinsels.
voorbeeldje:

Als mijn fiets nu 3 keer gestolen is terwij ik een blauw trainingspak
aanhad zou er dus op moeten duiden dat het blauwe trainingspak
de boosdoener is.

Neem het geheel met een korreltje zout btw. Voor mij bestaat alleen logica en
harde bewijzen. ;)

En natuurlijk ook onderbouwde filosofie (anders zaten we nog steeds met onze handen te vreten)

Origineel geplaatst door Patat Met
Je hebt recht op 1 miljoen als het waar is.

lees jij eigenlijk wel voordat je post?

ik zeg dus dat ik denk dat het (voorlopig) NIET wetenschappelijk te verklaren is omdat het niet in alle gevallen en voor iedereen opgaat.

dat betekent echter niet dat het NOOIT gebeurd en ONMOGELIJK is.

Origineel geplaatst door koediman

ik zeg dus dat ik denk dat het (voorlopig) NIET wetenschappelijk te verklaren is omdat het niet in alle gevallen en voor iedereen opgaat.

Inderdaad. DOCH... is die kans te verwaarlozen. Men zoekt ook al eeuwen naar god.
Ik heb de beste man echter nog nooit gezien.

Nou, als jullie sceptici morgen met je hoofd achterstevoren van een trapje zijn afgevallen, kom dan niet aan voor medelijden, hè?

}:|

Origineel geplaatst door koekebakker

Neem het geheel met een korreltje zout btw. Voor mij bestaat alleen logica en
harde bewijzen. ;)

Je hoeft niets met een korreltje zout te nemen, want ik beweer niets, ik constateer alleen vanuit een eigen ervaring en plak daar een vraagstelling aan vast.
Vandaar dit topic nu bestaat:D

Origineel geplaatst door koediman

Volgens de wetten van de natuur ("Het Standaard Model") kunnen er heel veel dingen gebeuren, bijvoorbeeld tijd reizen.

Maar paranormale dingen worden uitgesloten door "Het Standaard Model".

Dit betekend dat ze nooit kunnen gebeuren.

(Ik zou ook graag willen weten of m'n vriendin nu echt elke keer zo lekker klaar komt.) (Alhoewel???)

Hier is nog een leuke site.
Prophecies for Dummies

:luv:

Origineel geplaatst door trash
Je hoeft niets met een korreltje zout te nemen, want ik beweer niets, ik constateer alleen vanuit een eigen ervaring en plak daar een vraagstelling aan vast.
Vandaar dit topic nu bestaat:D

Sorry, ik liet me beinvloeden door je avatar :)

(Ik zou ook graag willen weten of m'n vriendin nu echt elke keer zo lekker klaar komt.) (Alhoewel???)

Allemachtig. wat zeg je nou op het synthforum?

heb je tapijt in je studio trash ? :D

nog geen bio stabiel dus .. :r

voor de rest trek hem maar open trash .. ik heb ook altijd al rare gevoelens gehad bij sl1200 en hun kristallen ..

ik was namelijk pas geleden toch echt in de veronderstelling dat me dp4 toch echt aan 2 kanalen kapot was .. echter .. nou ja je begrijpt het al .. dit is niet pluis !!

:frons:

Maak je geen zorgen, ik heb het laatst nog gevraagd, en ze had geen klachten over me.

Origineel geplaatst door Hanz
Maak je geen zorgen, ik heb het laatst nog gevraagd, en ze had geen klachten over me.

En ik maar denken dat je een coole dude was hanz... Het voelt net als de dag dat ik kreeg te horen
dat sinterklaas niet bestond. Ik ga mezelf volgooien denk ik.

Volgens de wetten van de natuur ("Het Standaard Model") kunnen er heel veel dingen gebeuren, bijvoorbeeld tijd reizen.

Maar paranormale dingen worden uitgesloten door "Het Standaard Model".

Dit betekend dat ze nooit kunnen gebeuren.

Hier is nog een leuke site.
Prophecies for Dummies

:luv:

het is wel goed hoor ... erg wetenschappelijk ook, een model tot absolute waarheid benoemen. ga zo door! [/sarcasm]

voor de mensen die graag met humor (randi en consorten hebben daar verdacht vaak moeite mee) de wijde wereld willen bekijken heb ik hier nog een link: Committee for Surrealist Investigation of Claims of the Normal

Origineel geplaatst door MadR
heb je tapijt in je studio trash ? :D

nog geen bio stabiel dus .. :r

voor de rest trek hem maar open trash .. ik heb ook altijd al rare gevoelens gehad bij sl1200 en hun kristallen ..

ik was namelijk pas geleden toch echt in de veronderstelling dat me dp4 toch echt aan 2 kanalen kapot was .. echter .. nou ja je begrijpt het al .. dit is niet pluis !!

:frons:

Nee geen tapijt, ja die biostabiel stuur ik vandaag nog terug naar de pabo, dat ding werkt niet helemaal.
Dat van het kristaliserings proces van je sl 1200 is te wijten aan het feit dat de neerslaande cohesie van de rechterflank van je obstinate weerstand verdubbeld is, vandaar gewoon lactuosesiroop gaan halen.

Ik denk dat de gemoedstoestand van een mens weinig tot geen invloed heeft op electronische apparaten. Statische electriciteit, magnetische straling, warmte e.d. is allemaal erg leuk bedacht, maar ik denk dat het geneuzel in de ruimte is.

Als ik iets zinnigs zou moeten proberen te zeggen hierover dan wordt het iets in deze hoek:

De gemoedstoestand van een mensen heeft invloed op zijn waarneming. We zijn geen robots. Als je je klote voelt zie je de mooie dingen des levens niet. Je ziet de vervelende dingen. Het lijkt dan dat er meer apparaten kapot gaan of slecht klinken. Verstoorde waarneming dus.

Een ander verband zou kunnen zijn:

Als een apparaat kapot gaat of het lukt niet om ergens een goede sound uit te halen, dan wordt je daar niet vrolijk van. Het verband is dan dus andersom.

Veel meer dan dit kan ik er niet van maken...

Origineel geplaatst door koekebakker
Inderdaad. DOCH... is die kans te verwaarlozen. Men zoekt ook al eeuwen naar god.
Ik heb de beste man echter nog nooit gezien.

je hoeft niet verder te zoeken

http://www.theinterviewwithgod.com/

Origineel geplaatst door MatthijsBlom

Als ik iets zinnigs zou moeten proberen te zeggen hierover dan wordt het iets in deze hoek:

De gemoedstoestand van een mensen heeft invloed op zijn waarneming. We zijn geen robots. Als je je klote voelt zie je de mooie dingen des levens niet. Je ziet de vervelende dingen. Het lijkt dan dat er meer apparaten kapot gaan of slecht klinken. Verstoorde waarneming dus.

Mee eens...

Back