Patat Met
TB or not TB
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trash
Ik loop al heel wat jaren met deze vraag :
Stel je hebt veel stress, stress is spanning zorgt dat voor een magnetisch veld?, kan het zo zijn dat het de werking van de apparatuur kan beinvloeden?
Het is mischien wat frappant deze vraagstelling, maar het is mischien toeval of niet, maar als ik in een stressvolle periode zit, gaat er vaak een bak kapot.
Of het display, of iets anders.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Of een antwoord, of een filosofie hier over?

Origineel geplaatst door r.5
Vandaar al die bluescreens![]()

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Aan het electriciteitsnet zal het echt niet liggen. Alleen de spullen die ik vaak heb gebruikt zijn kapot. Een fototoestel kan niet eens aan het stopcontact.
De stressbal zal me geen goed doen maar stort een miljoen of 8 op m'n rekening en ik zal snel genezen..
Origineel geplaatst door trash
Stel je hebt veel stress, stress is spanning zorgt dat voor een magnetisch veld?, kan het zo zijn dat het de werking van de apparatuur kan beinvloeden?
Origineel geplaatst door C738
Als ik niet lekker in mijn vel zit, of niet gefocussed / ontspannen met muziek bezig ben dan klinken sommige synths niet lekker. Met name de superbassstation schijnt zich nogal veel aan te trekken van mijn mood.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Nee. In de muziekkamer ligt zeil, maar daar is nog nooit wat kapot gegaan. Beneden heb ik parket. Zo'n houten vloer zal toch niet statisch kunnen zijn, wel?
Origineel geplaatst door Neon Vomit
laatst zei mn poly800 tegen me, dat alles goed komt.
Ik vroeg het net aan dr, toen zei ze dat het niet voorspellend bedoeld was.Origineel geplaatst door Hanz
Het is al niet zo'n beste synth, dus waarom dan wèl een goeie toekomstvoorspeller?
Iedereen weet dat je daarvoor zo'n Sequential Prophet nodig hebt.