Service:
NI heeft het bij mij totaal verbruid... supertrage service en dan telefonisch contact dat ook niet geheel vlekkeloos verloopt.... Helpdesk persoon spreekt gebrekkig engels, moet vaak hulp aan collega's vragen.
Ze hebben ook echt een enkel idee waar de fouten vandaam kunnen komen.
Kontakt 2 is en blijft mijn enige NI product, voor de overige dingen die ik wilde vind ik wel een surrogaat!
De service van
Contour Design is ook niet zo heel best, pas na 3 weken en na
MEERVOUDIG emailtjes na
AL hun te vinden emailadressen gestuurd te hebben werd ik daar met een kluitje in het riet gestuurd.
De klantenservice bij
ACCESS is dan vele male beter geregeld, met de vraag of ik een officiele virus manual bij ze na-bestellen kon, kreeg ik niet alleen binnen enkele uren een reply op mijn support vraag, maar ook free of charge een exemplaar opgestuurd
_0_ Zo kan het dus schijnbaar ook !!
(online) Aankopen
Thomann Stjahhh... tis dat die ION er zovele malen goedkoper was... maar ik krijg er ook weer het supermarkt gevoel, je moet zelf de mensen daar een beetje achter de veren zitten wil je weten hoe het met je bestelling staat of wat er aan het handje is..... 4-7 dagen levertijd werden zo 3 tot 4 weken en ik heb nog steeds mijn bestelde geoderen niet, terwijl me wel toegezegd is dat het allemaal verstuurd is.

oll:
Onderhoud
Vervolgens voel ik me een beetje in het ooitje genomen door de reparatie service van Yamaha, met de vraag of een batterij verwisselen in een 02r zelf te doen was kreeg ik antwoord dat dat onmogelijk was (

) en dat ik daarom met de tafel langs moest komen...
- kosten:
batterijtje 10 à 20 €urie
uurloon iets van 55 € EX BTW (!) per uur....
geschatte reparatie tijd: 1 à 1,5 uur !
Nou.... ik heb het batterijtje zojuist zelf vervangen, het is een CR-2032 Lithium 3V batterijtje... ik was er wel geteld 10 minuten mee bezig ! incl testen of alles werkt.
Overigens dit batterijtje van Varta kostte
3,95 ( :!: ) bij de lokale Fotospeciaal zaak