oke dan toch maar een nieuw draadje beginnen nadat ik niets concreets kon vinden.
ik ben op zoek naar een synth met key's, met Realistische strings. geen trance strings dus
aangezien ik zelf viool speel, ook in orkestvorm kan ik er nog wel eens kritisch over zijn
mijn excuses daarvoor.
ik heb natuurlijk het en en ander opgezocht en korg blijkt goeie strings in zich te hebben.
roep nu niet gelijk karma, triton, oassys
oid want dat ligt niet in mijn budget.
verdere eisen/wensen:
goeie choirs
-61 toetsen is voldoende
-live goed te bedienen
-hoeft geen sequencer
-andere geluiden zoals orkesthits, clavecimbel, en 'jazz'orgel zijn ook welkom, maar hoeft niet uitgebreid aangezien ik daarminder kritisch in ben
-makkelijk te editten op synth zelf, dus niet mbv pc
ik heb voor en nadelen gelezen dus vandaar deze 'second opinion'
wat ik helemaal niet heb kunnen vinden waren mp3's en/of demo's van presets van deze planken. als iemand die zou kunnen geven, graag
ik heb bij mijn laatste zoekacties op internet vooral geconcentreerd op korg x5(d), n5(ex), m1, kurzweil k2000 en pc2, roland xp30 (vanwege orchestra expansion).
zit ik in de goeie richting? of heeft iemand andere ideeen over dit rijtje? en kan het tegen 2 scheurende metalgitaren op?
ik heb al een synth voor leads, dus die hoef ik niet meer
alvast ontzettend bedankt allen!
ik ben op zoek naar een synth met key's, met Realistische strings. geen trance strings dus
aangezien ik zelf viool speel, ook in orkestvorm kan ik er nog wel eens kritisch over zijn
mijn excuses daarvoor.ik heb natuurlijk het en en ander opgezocht en korg blijkt goeie strings in zich te hebben.
roep nu niet gelijk karma, triton, oassys
oid want dat ligt niet in mijn budget.verdere eisen/wensen:
goeie choirs
-61 toetsen is voldoende
-live goed te bedienen
-hoeft geen sequencer
-andere geluiden zoals orkesthits, clavecimbel, en 'jazz'orgel zijn ook welkom, maar hoeft niet uitgebreid aangezien ik daarminder kritisch in ben
-makkelijk te editten op synth zelf, dus niet mbv pc
ik heb voor en nadelen gelezen dus vandaar deze 'second opinion'
wat ik helemaal niet heb kunnen vinden waren mp3's en/of demo's van presets van deze planken. als iemand die zou kunnen geven, graag

ik heb bij mijn laatste zoekacties op internet vooral geconcentreerd op korg x5(d), n5(ex), m1, kurzweil k2000 en pc2, roland xp30 (vanwege orchestra expansion).
zit ik in de goeie richting? of heeft iemand andere ideeen over dit rijtje? en kan het tegen 2 scheurende metalgitaren op?
ik heb al een synth voor leads, dus die hoef ik niet meer
alvast ontzettend bedankt allen!

net als Rhapsody alle orchestrals op DAT's blaffen en de rest van de melo's zelf spelen
teleurstelling was dat....