de bazz(t)aard
Prisoner of society
Howdie mensen. ik weet niet of dit onderwerp op de juiste plaats staat maar goe
ik heb een electribe SX en een sythje.
Op de SX zitten 2 keyboard parts waarmee je monofone melody en baslijnjes kan opnemen cq programeren.
Werkt allemaal heel aardig. Heel leuke paterns mee gemaakt.
Als het echter aankomt op een heel nummer maken ondervindt ik nogal wat problemen.
Nu zal het wel aan mijn werkwijze liggen maar ik zou graag willen kunnen knippen en plakken.
In song mode op de SX kun je in feite alleen patterns op een tijdlijntje toewijzen.
Dus lijkt mij dit als het ware maar 1 spoor.
Wat ik zou wilen is meerdere polyfone synth lijntjes kunnen programeren opnemen en delen hiervan kunnen knippen en plakken op meerdere sporen.
Ik zit eraan te denken om de SX te vervangen voor iets anders.Voor de drums heb ik laatst een spd aangeschaft.
Welk apparaat zou het meest geschikt zijn ter vervanging van de SX ??
Hoeft enkel maar midi op te nemen en te sequencen.
Enkele workaround tips zijn ook meer dan welkom. Alvast bedankt mensen.
ik heb een electribe SX en een sythje.
Op de SX zitten 2 keyboard parts waarmee je monofone melody en baslijnjes kan opnemen cq programeren.
Werkt allemaal heel aardig. Heel leuke paterns mee gemaakt.
Als het echter aankomt op een heel nummer maken ondervindt ik nogal wat problemen.
Nu zal het wel aan mijn werkwijze liggen maar ik zou graag willen kunnen knippen en plakken.
In song mode op de SX kun je in feite alleen patterns op een tijdlijntje toewijzen.
Dus lijkt mij dit als het ware maar 1 spoor.
Wat ik zou wilen is meerdere polyfone synth lijntjes kunnen programeren opnemen en delen hiervan kunnen knippen en plakken op meerdere sporen.
Ik zit eraan te denken om de SX te vervangen voor iets anders.Voor de drums heb ik laatst een spd aangeschaft.
Welk apparaat zou het meest geschikt zijn ter vervanging van de SX ??
Hoeft enkel maar midi op te nemen en te sequencen.
Enkele workaround tips zijn ook meer dan welkom. Alvast bedankt mensen.