CS60 te koop op speurders.nl

Thanx!
Even goeie vriendjes ;)

Nee ik niet?! Ik kreeg een prijs van 2000 te horen??! Hij wist er zeker nog eentje te koop ofzo dan die hij mooi wilde doorverkopen? (Misschien die van jou Rockwell..? ;) ) Worden er nog meer CSjes gedumpt?? Hanz, kun je me meer info PMen over je CS50? :D

Yamaha CS-60

Yamaha CS-60

Kan je nagaan wat een sukkel die gast is!
Ik mailde hem gister avond met een bod van €750,- Euro en kreeg als mail terug dat hij hem net had verkocht voor €2500,- Euro en dat ik voor mijn bod wel een miniatuur CS-60 kan krijgen!

Re: Yamaha CS-60

Re: Yamaha CS-60

Origineel geplaatst door oberheim
Kan je nagaan wat een sukkel die gast is!
Ik mailde hem gister avond met een bod van €750,- Euro en kreeg als mail terug dat hij hem net had verkocht voor €2500,- Euro en dat ik voor mijn bod wel een miniatuur CS-60 kan krijgen!

Is er iets wat je ons moet vertellen Hanz? :D

Is inderdaad wat zwak van die gast ja.

ik heb hem aan de lijn gehad en ik vond het een eesteklas zwetser..zo een die maar aan de gang blijft...mij gaf een een 1250 eu prijs...los daar van schoot het gewoon niet op....zeverzak als je mij vraagt...

Wat een zooi zeg!!!

Hanz prijs je gelukkig...ondanks de zever staat ie nu toch mooi bij jou te blinken ....Een cs60 is en blijf sex met keys,ook al komt ie van een zeveraar!!! Wel eerst mooi de zever er af halen é....:D

Rockwell ; ik zou je aanbevelen NU om de cs te gaan...

Verder succes voor alle zoekenden!!!

Och, ik vond het een aardige man.
Maar: hij wist wèl wat hij in handen had (was ook bij Feedback geweest, en die hadden hem gewezen op de exemplaren in het 'museum'), en dan kom je er dus niet met een bod van een paar honderd euro. Dat is een risico wat je als laag inschietende bieder bewust neemt; soms heb je geluk en weet iemand niet wat iets waard is... en loop je vervolgens weg met een koopje. Een andere keer tref je iemand die z'n huiswerk heeft gedaan, en die heeft geen zin in mensen die het onderste uit de kan willen. You gain some, you lose some...

Verder vertelde hij, zoals gezegd, duidelijk dat hij werkte op basis van 'first come, first serve'.
Als je dan niet bereid bent om, bij wijze van spreken, onmiddelijk in je auto te stappen - dan loop je de kans dat de boot al is vertrokken. Dat is niet leuk, maar zo gaat het wel.
En ik zei al, zo vaak komt er geen poly-CS voorbij... ik heb zelf na 5 minuten bedenktijd de knoop doorgehakt.

En: eerlijk is eerlijk, er is ook vaak sprake van kaf onder het koren qua kopers. Als verkoper moet je vaak maar afwachten wie er uiteindelijk inderdaad komt opdagen, op het afgesproken moment, met het afgesproken bedrag.
Aangezien de verkoper ging verhuizen, snap ik wel dat hij dat wilde voorkomen.
En natuurlijk is het niet leuk om te merken dat je als geinteresseerden een beetje wordt uitgespeeld. Maar ja, dat is nou eenmaal hoe 'de markt' werkt... Het bedrag wat ik betaalde was niet gering, maar de CS was wèl zoals beschreven, en zoals het hoort: helemaal piekfijn. En dààr gaat het tenslotte om. :)

veel plezier ermee....mischien was het wel een aardiger vent...beetje langdradig dat wel

Origineel geplaatst door Hanz
ik heb zelf na 5 minuten bedenktijd de knoop doorgehakt.

:D

zo lang had ik er ook over gedacht toen ik de mijne kocht.

gelukkig is ie op een adres van een echte liefhebber gekomen. veel plezier ermee.

blij? extatisch is een understatement... ;)

Back