Origineel geplaatst door Proto X
Je kan ook 30 kicks onder elkaar zetten
:confused: WTF?!?....
hoort daar een
smiley bij?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kan ook 30 kicks onder elkaar zetten
smiley bij?Denk je nou echt dat ik zoiets meen gozer?Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Heb even dit topic gelezen wat een hoopkomt hier voorbij zeg...Maar de opmerking hierboven spant voor mij de kroon...
Ik kan kicks uit m`n juno6 halen waar je zo bang van wordt dat de poep in dunne straaltjes langs je benen naar beneden loopt...
(excuus voor het taal gebruik, m`n lieve 6 voelde zich in de zeik gezet)
Misschien dat je het nu wat beter snapt ..Origineel geplaatst door Proto X
Denk je nou echt dat ik zoiets meen gozer?
Ask =XTRECIST= wat ik bedoel ........... 30 kicks bij elkaar klinkt natuurlijk nergens naar... Een hoopje smerige teringzooi... De muziek die =X= maakt is ook behoorlijk smerig, en gaat behoorlijk over zn nekMisschien dat je het nu wat beter snapt ..

Als je daar goed in bent, moet je eens live gaan met =X=Maar op zich wel leuk om te horen wat er gebeurd als ik 30 x een juno "kick" stapel, dat compress en daar weer een distortion overheen knal.
Hij kan dat ook als 1 van de besten...
.
. (Ik ging ervan uit dat iedereen wel doorhad dat het licht cynisch bedoeld was.)
kicks en daar wordt niemand blij van.Origineel geplaatst door Proto X
Je kan ook 30 kicks onder elkaar zetten, de 63Hz lekker flink boosten, en 3 verschillende distortion bakken laden.. Als dat gelukt is, kan je je demo naar =XTRECIST= sturen..![]()
Ask =XTRECIST= wat ik bedoel ........... 30 kicks bij elkaar klinkt natuurlijk nergens naar... Een hoopje smerige teringzooi... De muziek die =X= maakt is ook behoorlijk smerig, en gaat behoorlijk over zn nekMisschien dat je het nu wat beter snapt ..
Als je daar goed in bent, moet je eens live gaan met =X=Hij kan dat ook als 1 van de besten...
En bedoel het niet eens negatief! =X= weet ook hiervan precies wat ik bedoel, hehe ..
Origineel geplaatst door Exilim
Die kicks van xtrecist zijn echt niet bijzonder ofzo...

Origineel geplaatst door Marijn
Fijn als we elkaar allemaal niet begrijpen.
Monologic, mijn excuses aan je Juno. Ik zou haar nooit willen beledigen natuurlijk. Hoe vet die kicks ook zijn, het zijn geen samples. (Ik ging ervan uit dat iedereen wel doorhad dat het licht cynisch bedoeld was.)
En ook ik wil die kicks wel horen. Anders kom ik met PSR-47kicks en daar wordt niemand blij van.

. ..www.hansanders.nlOrigineel geplaatst door fscker
Dude, nog 1 cm dieper en je komt er via zen mond weer uit.
Je kan ook 30 kicks onder elkaar zetten, de 63Hz lekker flink boosten, en 3 verschillende distortion bakken laden.. Als dat gelukt is, kan je je demo naar =XTRECIST= sturen..
Denk je nou echt dat ik zoiets meen gozer?
30 kicks bij elkaar klinkt natuurlijk nergens naar... Een hoopje smerige teringzooi...

Origineel geplaatst door Nightstorm
misschien moet je je even verdiepen in de muziek voor je er een uitspraak over doet ipv te blijven hangen in je elitaire "hardcore is voor a-muzikale mensen"-kutwereldje

blijf dan ook lekker in je kutwereldje en val anderen niet lastig met je gezeik, je hebt toch geen last van dit topic of wel soms? dat gezeik over hardcore is nog uitgekauwder dan een overstuurde 909 en het begint me inmiddels echt gigantisch de strot uit te komenOrigineel geplaatst door fjoesz
ghehe t bevalt me prima in dat kutwereldje![]()

Origineel geplaatst door fjoesz
goa en progressive intelligent? hmm
ik zal wel een hele verkeerde kijk op de echte werled hebben vanuit mijn kutwereldje![]()