Acidfever
There's no "I" in denial.
Origineel geplaatst door koekebakker
Niet zo zeuren Acidfever. De audiokaart die ik kocht voor muziek producties zou
ook DirextX compatible moeten zijn (zoals ik eerder schreef!) .SVP wel even goed lezen
voordat je met een rebound komt. Ik laat het hier verder bij.
Hoho jij bent aan het oordelen met je "zeuren", en ik begon zeker niet met aanvallen. Dus ik denk dat ik eerder bepaal op we het hier bij laten.
De bal spelen is 1 ding maar bewust op de enkel tackelen vraagt om een reactie.(Om het even in WK stijl te houden).
En ik lees prima, maar jij probeert je mening door te duwen als feit en dat is erg vervelend op een forum. Discussie is prima en zoals je denk ik gezien hebt is een heel aantal mensen het met mijn verhaal eens.
Ik maak geen reply om te winnen ofzo maar ik vind iets als een prof. audio interface die zou moeten werken in games gewoon echt bijzaak. Als je echt zo'n hardcore gamer was kocht je wel een 7.1 of 5.1 kaart.
Voor de doeleinden als gaming kun je al zo'n beetje wegkomen met onboard audio. Een optie die vaak al 5.1 audio ondersteund. De directX ondersteuning van de M-audio is overigens voornamelijk gericht op DirectX applicaties t.b.v. audioproducties.....(denk aan bijvoorbeeld SoundForge ed). Ik heb overigens een M-audio Audiophile USB dingetje voor op m'n laptop en die werkt prima in games.
En of we het hier bij kunnen laten.....lijkt me een prima idee!