Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koekebakker
als ie superstabiel werkt zou je 'em niet te hoeven updaten. de extra features, o.a.
een VU meter per kanaal zijn nu niet dusdanig revolutionair dat je het persee moet updaten.
Ikzelf heb, na een nieuwe windows install, een geweldige ervaring met 1.2.1 rc2.
De arp loopt nu zo strak als 10 kilo speed in een mens van 40Kg. Ik ben nu pas DIK en DIK
tevreden.

Origineel geplaatst door koekebakker
als ie superstabiel werkt zou je 'em niet te hoeven updaten. de extra features, o.a.
een VU meter per kanaal zijn nu niet dusdanig revolutionair dat je het persee moet updaten.
Ikzelf heb, na een nieuwe windows install, een geweldige ervaring met 1.2.1 rc2.
De arp loopt nu zo strak als 10 kilo speed in een mens van 40Kg. Ik ben nu pas DIK en DIK
tevreden.
1.2.1r2?Origineel geplaatst door Dezma
Merk je hoger cpu-gebruik bij VC? Ik ben bezig aan n productie waar ik mijn cpu'tje al redelijk tegen de grens krijg, veel ruimte heb ik dus niet meer.
Confirmed here. If I just play a single TI patch, the Task Manager
CPU meter hits about 16-30% (jumps around). Opening the VC editor
makes this jump to a consistant 55-65%. This is with only a single
patch playing in SX3, no other audio or VSTis in use. Close the VC
browser and it goes back down instantly.
Origineel geplaatst door MikeJarod
1.2.1r2?
Er zit een bug in die 'plasma VU meters' (plasma???). Als VC de focus heeft, dan verbruikt ie een aantal % meer CPU dan als ie geminimaliseerd is.

Origineel geplaatst door Merlin
Unison mode: is dat per part instelbaar of is het een global instelling?

Origineel geplaatst door quifster
nou ff een zeer uitgebreide test gedaan, slecht 1 keer een hangende sound waarbij ik de ti moest resetten met de nieuwe firmware. voor de rest , werkt die mega stabiel en foutloos. heb even een kleine demo gemaakt met firmware 1.2.1 en het werkt allemaal prima.
alleen virus TI plus battery voor de drums. Geen externe fx'en of wat dan ook gebruikt.
virus ti firmware 1.2.1 test
Origineel geplaatst door Dezma
hopelijk snel een fix voor die cpu load als je de editor opent en dan ist het ongeveer de virus zoals hij moest zijn bij lancering![]()
LOLOrigineel geplaatst door mario
Blijft buitengewoon klote dat access zijn bakken halfgaar releasen, lijkt werkelijk nergens op.
Eerst snel de centen vangen dan achteraf een lange lijdensweg van support...
Heb alles van access gehad maar begin er steeds meer van te balen. Waldorf ben ik dat geval meer over te spreken ja.
)Origineel geplaatst door Dezma
Mark28, ik heb bijna nooit last van vinylkraken, gebeurde nog soms met 1.1 maar nu nog niet tegengekomen eigenlijk. Ik gebruik wel meestal mijn eigen klanken vanuit init patches. Uitzonderlijk had ik er veel last van, moest ik ff virus rebooten en was het weg. Misschien heb je wel een aparte usb controller nodig? Buiten mijn TI, klavier/muis set en cubase dongle hangt er nix aan mijn usb poorten. (ipod en dvd writer gebruik ik op momenten dat ik niet produce)
)