Origineel geplaatst door Ross
WOEI!!!!!!! na jaren is het er eindelijk van gekomen!
me = happy!
Ik weet hoe je je voelt, had precies hetzelfde na lang dromen!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Ross
WOEI!!!!!!! na jaren is het er eindelijk van gekomen!
me = happy!

Origineel geplaatst door Groene ridder
Conclusie: Laat de Virus een dagje met rust. Dan herstelt hij zichzelf.

,
en loopt als een trein!
en mischien is dit voor de meeste een makkelijke vraag 
Origineel geplaatst door GekkeMang
Hooi jongens,
Heb sinds kort ook mijn virus ti desktopen loopt als een trein!
Mischien is dit een erg simpele vraag maar ik kom er niet uit..
Ik neem als voorbeeld een kontakt waar ik mijn samples mee inlaad, als je onder je MIDI kanalen op de map klikt krijg je output 1tm8 te zien waar je je inserts dus kan toewijzen (per sample, clap of wat je ook inlaad in kontakt)
Bij de Virus kan je natuurlijk ook 16 verschillende sounds gebruiken.. maar mijn vraag is dus, Hoe kan ik van al die apparte presets ook voor elk een apparte insert krijgen (1 tm 16 of iets) (zoals ik eerder als voorbeeld gaf bij kontakt) want als ik nu bij Virus TI bijvoorbeeld een filter inlaad krijg ik dat effect op ALLE 16 (of hoeveel ik er gebruik natuurlijk)
Het is mischien een beetje vaag uitgelegten mischien is dit voor de meeste een makkelijke vraag
Tnks alvast!!

)Origineel geplaatst door Groene ridder
Ik begrijp iets niet.
Ik heb bij mijn Virus TI een Logic tutorial-song.
Die gebruikt verschillende parts van de Virus.
Voor elke part een apart spoor.
Dat werkt.
Wanneer ik een song in logic maak, kan ik maar 1 part gebruiken.
Een 2e part gaat niet. Ik kan maar 1 Virus-control tegelijk openen en die gebruikt gewoon part 1
Hoe werkt de Virus multitimbraal in Logic?
Origineel geplaatst door Alan
en bij iedere track pak je de Virus TI als output device en een opeenvolgende midi channel (die dus overeenkomt met de parts in de virus control)....
Maar als ik een tweede Viruscontrol wil openen krijg ik altijd de volgende foutmelding:
Only one instance is allowed at any given time. Please remove this plug-in instance.
Origineel geplaatst door koekebakker
2x usb en 3 analoge. (en dan maar hopen dat ie niet gaat kraken)
Dit is in te stellen in de laatste tab in Virus Control.
Maar als ik een tweede Viruscontrol wil openen krijg ik altijd de volgende foutmelding:
Only one instance is allowed at any given time. Please remove this plug-in instance.
Origineel geplaatst door GekkeMang
Dit alles moet je doen met 1 Virus TI , elke part in de virus control wijs je aan bij je device midi chanel 1 t/m 16

Origineel geplaatst door trancemo6
uhm als je de asio van de ti neemt krijg je geen soundinputs en outputs?