Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zelfde prijs als de Microkorg tegenwoordig.en ik heb nog wel een A voor 250,- lol
Beetje zonde van het geld dat je dan geen snow hebt aangeschaft ?Ik heb de TI en zit nog steeds voornamelijk met de muis mijn patches te bouwen.
Hoe kun je jezelf registreren bij de Access site?
Er komt als ik iets wil downloaden een pop up met waar ik m`n email en password in moet zetten. Deze heb ik niet en kies dus voor de optie 'sign up us a member'. Hier moet ik m`n email, 2x password en een gebruikers naam invullen. Er is alleen nergens een optie om dit te bevestigen, geen OK of iets in die richting. Als ik naar beneden scroll dan is het alleen de pagina daar achter die naar beneden gaat en niet de pagina met dat slotje links boven aan met User registration.
Wat doe ik fout, of zie ik over het hoofd?
Eig wel. Voor de specs (3 oscs, 2 filters, FX, enz.) en hands-on controle (de knoppen dus).En je koopt een Virus TI toch niet om het feit dat er knoppen op zitten?
Daarom zei ik ook "theoretisch".@ Keybern > Heb je welleens een Virus TI geprobeerd? Ik heb hier de C, Powercore en TI naast elkaar gehad en de C en Powercore zijn exact dezelfde synths, behalve dat bij de Powercore de EQ ontbreekt. Met de TI kun je alle patches van zijn voorgangers afspelen en die klinken hetzelfde, maar o.a. door de hypersaw gaat de TI toch wel een stuk verder waar de andere ophielden hoor. Ik bouw nu patches die je echt niet uit een A/B/C krijgt.

Ze weten imho niet welke kant ze op willen.Je zou het ze kunnen voorstellen. Ik geloof alleen dat ze precies de tegenovergestelde kant op willen.