Novation KS

heb dr al eentje besteld

nieuw 399,- !!!

en ja die rack versie ik gewoon de ks4/ks5 maar dan natuurlijk zonder de keys:)

ik hoor dat er ook een drumkit inzit, ken je daar nog een beetje vette shit uithalen ? En ja, industrial hardcore, UK hardcore, zulk soort spul

thx voor de info mensen

voor dat geld kon ik hem natuurlijk niet laten liggen :)

en ik heb laatst een liveset gedownload, en die gast gebruikt ook zon ding, klinkt dus echt wel vet!

halen dus...

Uhh.... oké, DAT is een goede reden.. :confused:

Maar goed, opzich een erg leuke synth hoor, beetje wazige manier van kopen, dàt wel.. ;)

Ik ga over 't algemeen echt even ergens luisteren/pielen ermee, maar goed. Ieder z'n ding

zo d8 ik er dus ook over elektro :)

:D

soms kan je maanden je kop over iets breken, of het wel iets zou zijn wat je zoekt.
maar het kan echt geen kwaad om iets te kopen waarvan je enige goeie indruk hebt...

en is het niks ? verkoop het ding gewoon weer ! wel ff flink mee pielen thuis, in 5 minuten kan je niet echt zeggen of het wel iets voor jou is.

succes, en veel plezier met je synth !

die drum kit zal je net als andere drumkits voor hardcore kunnen gebruiken maar dan eerst flink oversturen
dus die drumkit zal weinig meer waarde aan zo,n synth geven zoiezo zou ik een synth daar niet op kopen aangezien alle drumkits erin meestal toch samples zijn

zoiezo zou ik een synth daar niet op kopen aangezien alle drumkits erin meestal toch samples zijn

Dan ken je de KS niet, want die heeft een VA drumset. Toegegeven, je kunt daar ook samples in de oscillatoren prakken, maar dat hoeft niet. Je kunt ook een hele "analoge" drumset in elkaar fietsen.

thx elektro ik denk dat ik er ook wel veel plezier van zal hebben. Zodra ik wat tracks klaar heb met dat ding zal ik hier wel ff wat posten.... OMG hoop dat ze snel bellen dat ie er is.. :P

en die drumkit, ja ben wel benieuwd. Koop hem dr natuurlijk niet speciaal voor, maar ff kijken of dr wat leuks uitkomt. En idd flink oversturen etc dan komt er wel wat leuks uit lijkt me

ok ik heb um binnen... nu ff aan ut luisteren/kloten met die presets.. klinkt wel cool. maaaar we moeten natuurlijk zelf sounds maken

alleen opnemen in cubase lukt me nog niet iemand tips ? ( en ja ik ben noob hehehe maar alvast bedankt )

Back