sander _ Lid sinds 17 juli 2001 Berichten 8.418 Locatie Alphen a/d Rijn 8 oktober 2005 #1 Er werd mij gevraagd om een handleiding. Iemand ervaring met dat ding en eventueel een paar vragen kan beantwoorden. Funxiun, Senso?
Er werd mij gevraagd om een handleiding. Iemand ervaring met dat ding en eventueel een paar vragen kan beantwoorden. Funxiun, Senso?
sander _ Lid sinds 17 juli 2001 Berichten 8.418 Locatie Alphen a/d Rijn 8 oktober 2005 #2 Oh laat nog maar even zitten!!
reddread Muzique Plastique Lid sinds 10 juni 2004 Berichten 4.611 Locatie Friesland 8 oktober 2005 #3 maak je me toch wel nieuwsgierig! Wat is dat voor ding?
sander _ Lid sinds 17 juli 2001 Berichten 8.418 Locatie Alphen a/d Rijn 8 oktober 2005 #4 Das een geluids-of synth module welke je aan je Commodore 64 aansluit en dan met speciale software kan aansturen.
Das een geluids-of synth module welke je aan je Commodore 64 aansluit en dan met speciale software kan aansturen.
funxiun I'm the master of the 808 Lid sinds 9 mei 2002 Berichten 848 Locatie Harskamp 8 oktober 2005 #5 Origineel geplaatst door sander Das een geluids-of synth module welke je aan je Commodore 64 aansluit en dan met speciale software kan aansturen. Zie meer... Geef maar een gil en ik ga zoeken Voor de andere freax: Die Sound Buggy is qua geluid teh suxx0rs!!1 Ruk dus.
Origineel geplaatst door sander Das een geluids-of synth module welke je aan je Commodore 64 aansluit en dan met speciale software kan aansturen. Zie meer... Geef maar een gil en ik ga zoeken Voor de andere freax: Die Sound Buggy is qua geluid teh suxx0rs!!1 Ruk dus.