T Techz2k4 Ingeburgerd Lid sinds 21 augustus 2004 Berichten 97 Locatie Hoofdstad 11 oktober 2005 #1 Welke knoppeloze synth of module wordt met een controller/editor zoals een Behringer BCR2000 een vette bak waar je gave patches kan maken/editten?
Welke knoppeloze synth of module wordt met een controller/editor zoals een Behringer BCR2000 een vette bak waar je gave patches kan maken/editten?
mc_kwok Proffessjonel Zeezoogdier Lid sinds 8 juni 2004 Berichten 3.125 Locatie Katwijk 11 oktober 2005 #2 Met een Oberheim matrix 1000 danwel Cheetah MS6 moet je wel grijpen naar een editor. Moet het per se helemaal knoploos zijn? Mag aan/uit knop? Een yamaha fs1r is niet knoploos, maar een editor is toch wel een must om niet te verzijlen in eindeloze presetspotting sessies..
Met een Oberheim matrix 1000 danwel Cheetah MS6 moet je wel grijpen naar een editor. Moet het per se helemaal knoploos zijn? Mag aan/uit knop? Een yamaha fs1r is niet knoploos, maar een editor is toch wel een must om niet te verzijlen in eindeloze presetspotting sessies..
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 11 oktober 2005 #3 Dave Smith Instruments... Poly Evolver Rack En vrijwel alle Roland MKS'en... 30, 50, 70, 80. Vergeet ook niet de Waldorf Microwave en evt. de Pulse.
Dave Smith Instruments... Poly Evolver Rack En vrijwel alle Roland MKS'en... 30, 50, 70, 80. Vergeet ook niet de Waldorf Microwave en evt. de Pulse.
BananaWorld Addicted to Music Lid sinds 4 oktober 2002 Berichten 2.503 Locatie Flevoland 11 oktober 2005 #4 Hmmm.... ik spreek niet uit ervaring, maar de Clavia G2 engine ziet er wel uit alsof die wat controllers kan gebruiken.
Hmmm.... ik spreek niet uit ervaring, maar de Clavia G2 engine ziet er wel uit alsof die wat controllers kan gebruiken.