Perfecte bak om een hit mee te scoren...

Je slaat er makkelijker iemand mee neer dan zo'n lompe DX-7, hoewel als je raak slaat met een DX-7 het weer harder aan komt.

hahahaaahaha

lache man!

maar dit is toch gewoon uiterst triest?

Iemand die 3 synths en een effectenbak te koop zet (waarschijnlijk dus al zijn apparatuur) en dan bij ieder item "uitstekende synth om een hit mee te scoren" zet.

Als ze zo uitstekend zijn, waarom doet ie ze dan weg?
Scoorden zijn hitjes niet?

In ieder geval krijg je er een mini-cursus analogica bij: euh.. wat is ADSR... zie plaatje.... Schiet op met bieden, 40 euro'tjes al geboden... :)

Attachments

• dx100.jpg
    dx100.jpg
    25,6 KB · Bekeken: 100
Pfft, DX100 is inderdaad wel DE bak waar hits mee gescoord zijn, ik weet niet meer welke preset maar er zit een basje in dat door alle oude Detroit mannekes gebruikt werd. Blake Baxter, Kevin Saunderson, die lui. Maar ja, met een gewone acoustische gitaar zijn ook wel wat hitjes gemaakt hoor.

Nee de Bass 1 preset geloof ik.

Kijk maar ff op vintagesynth.org, daar hebben ze het er ook over inclusief sample.

Heel herkenbaar!

Volgens mij is elke bak geschikt om een hit te scoren. Maar 't is wat het baasje ermee doet uiteraard. Yep, zelf een Casio VL-Tone is al in enkele hits gebruikt :)

En dat er al 75 euro voor geboden is. Hebben die gasten geld teveel of zo? Dat zou ik er echt niet voor betalen. Zo'n ouwe FM bak. 50 top.

het is de naam, zal wel weer...
ik hoef geen dx100, uit mijn RS7k komen de meest geweldige bassen. Dat uit dit bakkie goeie bassen komen klopt, maar dat was toen, en toen had je nog niet zo veel rommel als nu. IMO

de beroemde FM bass heet "latelybass"

ik ga mijn rubberduckie voor 100 euro te koop zetten, schijnt perfect te zijn om hits mee te scoren

Arv. Jij bent wel HEEL blij met je rs7k he? Ik ben zelf nog steeds in de markt voor een dx100 of en cz101 dus als iemand er een langs ziet vliegen: you know where to find me.

Back