acid liefhebbers????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een maat van me heeft ook nog onze eerste troep
fasttracker ik denk stukkie ouder en laats vond hij het terug en hij vond het nog goede herrie ook

uuu vind alles leuk bedank je huis genoot maar
binnen haal tijd bij mij was 9,05 kb/sec ook andere dingen ondertussen thanks

Lekker..

Lekker..

Lekker om naar te luisteren.. ik ben opeens ook heel erg benieuwd naar recenter materiaal!

zeker lekker om naar te luister. Goeie track :)!!

effe een vraagje, hoe heb je die reverse 303's gedaan? Heb je al je basslijntjes gesampled of zo en dan stukjes gereversed?

die wil ik wel eens hard horen !!

en dat reversen is toch een normale reverse of ben ik nou dom ? derrick may style ?

die wind/ruis is ook heerlijk !!

Dit is echt wel OK. Goed he!

Ben hartstikke nieuwsgierig, dus ik heb het maar weer eens geprobeerd, maar ik kan dus weer
helemaal nix downloaden van die download pagina. Het enige wat ik (zoals altijd) binnenkrijg
is de header met de rest zwart.
:(
Heeft iemand daar een verklaring voor of ben ik nou weer verschrikkelijk off-topic?
:confused:

Origineel geplaatst door senso
Ben hartstikke nieuwsgierig, dus ik heb het maar weer eens geprobeerd, maar ik kan dus weer
helemaal nix downloaden van die download pagina. Het enige wat ik (zoals altijd) binnenkrijg
is de header met de rest zwart.
:(
Heeft iemand daar een verklaring voor of ben ik nou weer verschrikkelijk off-topic?
:confused:

Probeer deze link eens: http://Twin-x.com/fileboard/upload/ESSITMUZIQUE.mp3

Aaahhhhh.....!!!!

Dit is dus wel mijn all time favorite acid plaat! Beter dan dit komen ze niet.

SH-101 = Erik v.d. Broek ??

Indien zo: :halleluja :halleluja :halleluja

Zekers! Helemaal mee eens!

Deze, en nog wat andere shiver/EvdB platen staan al heel lang vooraan in mijn platenbak te pronken.

Zow, dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Wel een beetje dunne basdrum maar het zij je vergeven!
Heel positief dus. Heb je nog steeds een 303 en gebruik je die nog in producties of is dat een beetje eruit?

:okdan:

Klinkt erg lekker maar toch weer heel anders dan de echte old school acid van Phuture, Armando, Liddell Townsell en Phortune om maar eens wat acid grootheden uit eind jaren 80 te noemen. Dat was toch echt stukken langzamer. 120 BPM roelde in die tijd.
Maar daarom niet getreurd, het komt uit 93 toen de trage beats al voorbijwaren en het sample gedoe heerste, dit klinkt nog lekker puur ;)
Ben beniewd wat je tegenwoordig maakt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back