Depeche mode&Garbage

gringo

Stamgast
Hoe komp het dat stoere bandjes als depeche mode en garbage hier geen ene ruk aandacht krijgen terwijl het in de rest van EU zowel album als singlecharts top3 is? Graag uwer reaktie!!!

nou geef ze dan aandacht

Origineel geplaatst door Pjotr G
nou geef ze dan aandacht
Als ik God was....

je hoeft niet God te zijn om mensen te wijzen op interessante dingen die garbage doet met synths.....maar als jij vind dat er niet genoeg aandacht aan besteedt wordt, waarom vertel jij dan niks leuks erover?

Volgens mij is het overgrote deel van de nedelanders blij met de hoempapa liedjes zoals "Jij bent de zon" en "Dit is een vrolijk Liedje" en alles in dat huppel genre!!!

Als je DM opzet dan vinden ze het meteen te zwaar.... kutmuziek vaak...... maar als je dan zegt dat "Enjoy the Silence" en "I just can't get Enough" ook Depeche Mode nummers waren dan hoor je in eens..... "Oh dat wist ik niet"....

Om eerlijk te zijn.... ik vind het wel prima zo..... ben ik tenminste anders dan die meute die er niks aan vinden.... !!!

Overigens is de DM en Garbage aanhang in NL groter dan je denkt.... maar volgens mij denken die er hetzelfde over.... die vinden het ook prima zo.... we willen dat huppelpubliek er niet eens bij hebben!!!

CP

"DM Fan van het eerste uur" :halleluja :halleluja

Misschien omdat het in de rest van EU zowel album als singlecharts top3 is?

:confused:

:D

equate

Origineel geplaatst door Arveyman
net alsof andere bands/acts hier WEL ontzettend veel aandacht krijgen?? :confused:

precies, ik hoor ook weinig over Squarepusher, Aphex Twin, Autechre en dat soort muziek maar hoor je mij klagen? :)

Het is toch geen muziekforum hiero.

Als't over synths,audiogear en aanverwante zaken gaat dan kan het toch, daar komen de mensen voor? Denk toch dat je voor dat soort dingen naar muziekforums moet kijken om daar je ei kwijt te kunnen.

En dat DepecheMode,Garbage,Aphex twin,Boards of canada,Autechre ea hier minder aandacht krijgen. Dat is toch een discussie die nooit ergens over zal kunnen gaan omdat je weer verzand in wie verstand van wat of wat niet heeft.
Ik luister er veel liever naar. :)

simpel: omdat de top40's hier verkocht worden......is totaal geen afspiegeling van wat de mensen interessant vinden, maar wat de massa *moet gaan* kopen

Origineel geplaatst door Cubik_Planet
Volgens mij is het overgrote deel van de nedelanders blij met de hoempapa liedjes zoals "Jij bent de zon" en "Dit is een vrolijk Liedje" en alles in dat huppel genre!!!

Als je DM opzet dan vinden ze het meteen te zwaar.... kutmuziek vaak...... maar als je dan zegt dat "Enjoy the Silence" en "I just can't get Enough" ook Depeche Mode nummers waren dan hoor je in eens..... "Oh dat wist ik niet"....

Om eerlijk te zijn.... ik vind het wel prima zo..... ben ik tenminste anders dan die meute die er niks aan vinden.... !!!

Overigens is de DM en Garbage aanhang in NL groter dan je denkt.... maar volgens mij denken die er hetzelfde over.... die vinden het ook prima zo.... we willen dat huppelpubliek er niet eens bij hebben!!!

CP

"DM Fan van het eerste uur" :halleluja :halleluja

stupid.gif

:P ;)

hee camieltoe haal die MEGA footer eens weg man! ;)

he, wat dan! ik heb het wonder van de natuur, het beste onder de zon, het kind van god luisterend naar de naam "depeche mode" al eens aangekaart.

Back