gringo
Stamgast
Hoe komp het dat stoere bandjes als depeche mode en garbage hier geen ene ruk aandacht krijgen terwijl het in de rest van EU zowel album als singlecharts top3 is? Graag uwer reaktie!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als ik God was....Origineel geplaatst door Pjotr G
nou geef ze dan aandacht

Origineel geplaatst door Arveyman
net alsof andere bands/acts hier WEL ontzettend veel aandacht krijgen?? :confused:

Origineel geplaatst door Cubik_Planet
Volgens mij is het overgrote deel van de nedelanders blij met de hoempapa liedjes zoals "Jij bent de zon" en "Dit is een vrolijk Liedje" en alles in dat huppel genre!!!
Als je DM opzet dan vinden ze het meteen te zwaar.... kutmuziek vaak...... maar als je dan zegt dat "Enjoy the Silence" en "I just can't get Enough" ook Depeche Mode nummers waren dan hoor je in eens..... "Oh dat wist ik niet"....
Om eerlijk te zijn.... ik vind het wel prima zo..... ben ik tenminste anders dan die meute die er niks aan vinden.... !!!
Overigens is de DM en Garbage aanhang in NL groter dan je denkt.... maar volgens mij denken die er hetzelfde over.... die vinden het ook prima zo.... we willen dat huppelpubliek er niet eens bij hebben!!!
CP
"DM Fan van het eerste uur"![]()
![]()