rack advies gevraagd!!!

Als je je zoveel zorgen maakt dan koop je toch een 6U flightcase en gooi je een blindplaat tussen je gear...
Weg zorgen! :)

Mijn Z8 zit niet in een rack, maar er staat wel het een en ander bovenop. Omdat hij zo heet werd heb ik er maar 4 deurstoppers tussen gezet zodat er toch wat ventilatie mogelijk is (de ventilatiesleuven zitten niet voor niets aan de bovenkant). Het is misschien niet zo'n mooi gezicht maar het werkt wel en is lekker simpel! Inderdaad wordt hij nu minder heet, alhoewel het in de zomer met alle andere apparatuur aan toch nog flink kan oplopen.

Zoals jij het op de foto hebt zou ik het inderdaad zeker niet doen!

Attachments

• z8.jpg
    z8.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 107
Origineel geplaatst door Hooihuis
Mijn Z8 zit niet in een rack, maar er staat wel het een en ander bovenop. Omdat hij zo heet werd heb ik er maar 4 deurstoppers tussen gezet zodat er toch wat ventilatie mogelijk is (de ventilatiesleuven zitten niet voor niets aan de bovenkant). Het is misschien niet zo'n mooi gezicht maar het werkt wel en is lekker simpel! Inderdaad wordt hij nu minder heet, alhoewel het in de zomer met alle andere apparatuur aan toch nog flink kan oplopen.

Zoals jij het op de foto hebt zou ik het inderdaad zeker niet doen!

shit shit shit, en ik dacht het al zo mooi voor mekaar te hebben.

..vraagje, wat is dat voor een koelkast/wasmachine/opberghok onder je z8?

Origineel geplaatst door Ustka_Slupsk

Ach, het is tenminste nog aan te passen....1 apparaat erboven weghalen en het probleem is opgelost. Wees maar blij dat je er nu achterkomt, en niet nadat je Z8 moeilijkheden gaat geven. Ben je veel verder van huis!

..vraagje, wat is dat voor een koelkast/wasmachine/opberghok onder je z8?

:D Dat is een Akai S950....heel erg pre-Z8 tijdperk maar nog steeds veel in gebruik. Is een 12-bits monosampler met een heerlijke sound; vandaar dat ik hem erbij hou.

Ach, zo'n ramp is het toch niet? Die Behringer compressor (toch?) gaat lang niet zo ver door in z'n lengte als de Akai, en die regel van 1U vrij houden geldt voornamelijk voor apparatuur die net zo lang is en dus alle luchtsleuven in de bovenkant bedekt.

..dat is natuurlijk ook weer wel zo. er worden echter wel twee "gaten" voorin de z8 door de mdx compressor gedekt, de andere twee kunnen dus nog lucht door laten.

Ik heb gister na een lange productie beurt even achterin gevoeld, viel nog best mee met de hitte. de z8 werd daarvoor ook al zo heet.

misschien kijk ik het nog even aan.

Back