Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Toneshop
Ik heb een hele tijdt met de 505 gewerkt.
Deze box zit tjokvol met drumkits,presetsounds en presetpatterns
De sequencer is heel bruikbaar voor live mixing van tracks.
De synth is redelijk diep te editen.
Punt lijkt me dat je voor hiphop toch wel samples wilt gebruiken,tenminste ik wel.
Vandaar dat ik er toen een mpc bij haalde,dè hiphop sequencer.
Duurde mij alleen wat te lang om zo te werken ,eerst alle samples laden en dan pas aan de gang ermee.
Heb de hele boel dus wegedaan en er een MC 909 voor terug gekocht.
Super alles in een box ,maar goed dat beestje is een stukje duurder.
Over de 404 kan ik niet zoveel vertellen,maar hij lijkt me wel geschikt om beats te bouwen en de fx zijn ook nice,maar verder lijkt hij me beberkt.
dus.....![]()
Origineel geplaatst door Chulukinat
welke mpc had je dan gekocht? en wat zijn de voordelen van een mc 909 boven een mpc ?
heeft de 909 ook een lekkere hiphop sound? als ik namelijk shit van mijn mpc opneem lijkt het wel alsof er een dikke compressor op staat.

Origineel geplaatst door Chulukinat
hmmm ok realtime timestretchen en autochop is wel heel erg rilekst ja maar kan ie qua sound ook op tegen de mpc?
ik vind zelf de x0x functie een heel groot voordeel en het scherm op zich ook maar is het niet juist fijner om zo weinig mogelijk scherm te hebben zodat je je focussed op de sound??
ik heb gelezen dat de mc 909 ook niet zo gebruiksvriendelijk is als de mpc... heb je hier nog een opmerking over?
Origineel geplaatst door Toneshop
als je eenmaal de weg weet door de menus(hier komt `t grote display echt tot z,n recht)werkt ie als een trein.