beste mensen,
ik ben al een geruime tijd bezig met het maken van muziek (beats), en dacht op een gegeven moment de stap naar hardware wel te kunnen maken, met wat minimale informatie ben ik dus naar de plaatselijke dealer gegaan en heb onverhoopt een Edirol PCR-M30 aangeschaft.
En daar houdt het dan ook op, mijn engels is prima maar ik snap niets van dat muziek-hardware-jargon, ik heb dan ook de zoekfunctie gebruikt en nog verscheidene andere sites bezocht (ook die van de vorige threat), ik kom ondanks dit alles gewoon geen steek verder, het is heel simpel, ik maak beats, en ik zou daar graag een leuk riedeltje overheen willen plaatsen, ik werk met vanalles, ik heb zelfs magix midi-studio
ervoor gekocht, en hoewel ik vrolijk allerlei nootjes op mijn scherm zie verschijnen zodra ik de toetsen van mijn midi-controller indruk, hoor ik niets als ik het afspeel.
Als iemand me kan helpen, of een leuke link heeft (die echt helpt voor een groentje groener dan groen), maak je me erg blij, nogmaals ik wil gewoon leuke deuntjes over mijn beats zetten.
ps. heb t echt via andere wegen geprobeert, dus ga me niet liggen afzeiken voor de vraag.
hopelijk hoor ik wat van jullie!
groetjes Peter.
ik ben al een geruime tijd bezig met het maken van muziek (beats), en dacht op een gegeven moment de stap naar hardware wel te kunnen maken, met wat minimale informatie ben ik dus naar de plaatselijke dealer gegaan en heb onverhoopt een Edirol PCR-M30 aangeschaft.
En daar houdt het dan ook op, mijn engels is prima maar ik snap niets van dat muziek-hardware-jargon, ik heb dan ook de zoekfunctie gebruikt en nog verscheidene andere sites bezocht (ook die van de vorige threat), ik kom ondanks dit alles gewoon geen steek verder, het is heel simpel, ik maak beats, en ik zou daar graag een leuk riedeltje overheen willen plaatsen, ik werk met vanalles, ik heb zelfs magix midi-studio
ervoor gekocht, en hoewel ik vrolijk allerlei nootjes op mijn scherm zie verschijnen zodra ik de toetsen van mijn midi-controller indruk, hoor ik niets als ik het afspeel.Als iemand me kan helpen, of een leuke link heeft (die echt helpt voor een groentje groener dan groen), maak je me erg blij, nogmaals ik wil gewoon leuke deuntjes over mijn beats zetten.
ps. heb t echt via andere wegen geprobeert, dus ga me niet liggen afzeiken voor de vraag.
hopelijk hoor ik wat van jullie!
groetjes Peter.

.