Mixer van reason als losse hardware?

ehh...wil je een midi controller of een mixer?
de mixer van reason is gebaseerd op de mackie rack linemixer....

qua midi controllers met fadertjes: plenty spul.... doe ff een google op midi controller of zoek hier in het forum

Een vraag die in duidelijkheid nou niet bepaald uitblinkt idd. :)

Zelf ben ik niet zo kapot van die Reason mixer, maar ja je kunt ook via Rewire prima mixen.

Origineel geplaatst door olafmol
ehh...wil je een midi controller of een mixer?
de mixer van reason is gebaseerd op de mackie rack linemixer....

Je hebt het over de mackie rack linemixer; het gaat mij er om dat er ook iets is dat de functie overneemt van puur de mixer van reason, of dat er het meeste als overeen komt.

Volgens mij is het het handigste dan oom een midi controller te nemen toch??

Of is er ook iets dat overeen komt??

Wil je de knoppen en faders van de Reason Mixer bedienen of de audio vanuit Reason mixen met een extern mengpaneel?

Ja eigenlijk wel zo iets, ben druk aan het zoeken naar iets wat het meest op de reason mixer lijkt. Er zijn natuurlijk zat midi controllers, alleen ik zoek eigenlijk 1 die veel weg heeft als de orginele reason mixer.

Origineel geplaatst door aanilles

Zou kunnen idd maar ja daar zit toch nog wel wat werk in!
ik heb er ook al naar lopen kijken...
zoiets zoek ik zelf ook.. ik vond dat yamaha geluidskaart en controller in 1 dingetje ook wel leuk.. alleen te gebruiken dan als controller.. tegen de 500 euro.. is nog wel te betalen denk ik zo...
zelfbouw zie ik ook niet zitten.. ik zag laatst een leuk dingetje op GOT.. ff kijken of ik em kan vinden.. (en posten!)

ok hier issie dan.. tis niet helaaml wat je zoekt. maar misschien ook leuk.. deze heb ik hier niet alngs zien komen.. (ik zal wel blind zijn hoogstwaarschijnlijk)

usb_uc16_s.jpg

evolution uc-16
http://www.music-city.de/html_aktuell/product_info.php3?artikelnr=231666
115 Euro in Keulen....

Na komt wel in de buurt!

Alleen ik zoek toch eigenllijk meer iets dat wat meer op de mixer lijkt van reason maar er zal vast wel wat zijn!

had zelf ook al het en of andere bekeken hier zit er misschien ook wel iets voor jullie tussen!!

www.vanhetmeer.com

(philip rees c16)
dit heeft ook wel wat maar is het nog niet helemaal;)

Wel gaaf die blauwe cijfertjes! :)

Back