bob303vs909
Ach und Weh
is er iemand die al z'n hardware heeft verkocht om over te stappen op software en daar spijt van heeft gekregen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bob303vs909
is er iemand die al z'n hardware heeft verkocht om over te stappen op software en daar spijt van heeft gekregen?

Origineel geplaatst door The Q
Waarom vraag je dat? Zelf spijt?

Origineel geplaatst door fjoesz
dr zijn een hele hoop mensen die t gedaan hebben
ze roepen allemaal dat t nu perfect is en dat t beste is wat ze ooit hebben gedaan
maar van binnen huilen ze en kwijnen ze weg
mijn advies:
als je de boel gaat verkopen en je hebt er toevallig een mpc2000xl en een vermona drm mkII tussen zitten dan moet je me ff pb-en
Origineel geplaatst door Martijn A.
Qua sound is het tegenwoordig minimaal vooral als je voorheen met VAjes hebt gewerkt.
Origineel geplaatst door Acidfever
Is onbeleefd om een vraag met een tegenvraag te beantwoorden. Je mag wel een vraag terug stellen maar alleen als je ook antwoord geeft op de vraag die gesteld is. De jeugd van tegenwoordig.........![]()

Origineel geplaatst door fuse
Hybride is de shitnitz!
Best of both worlds.
Dan zit je altijd geramd.
Doe dat al minstens 3 jaar en k'heb nog steeds geen spijt.
Denk wel dat als je met hardware bent 'opgegroeid' je altijd aan die klank blijft refereren en hem zelfs idealiseert als je alleen met software doorgaat. En andersom geldt dit net zo goed.
Origineel geplaatst door Leo
'ik ken zat mensen die....'
het hangt echt van jezelf af en hoe je plezier beleeft aan muziekmaken. zet anders alles 's een tijdje opzij (of plak alle knoppen af) en doe het met software.
ik heb het geprobeerd, maar vond het helemaal niks. (maar laat je niets wijsmaken: ik heb álles al geprobeerd en vond het allemaal niks!)
Origineel geplaatst door fuse
Hybride is de shitnitz!