zo om eens over iets anders te hebben dan alleen de tr serie wil ik eens kijken als er mensen zijn die iets over de oberheim DMX DX /emu/sequentials/korg/akai/simmons(die is al eens besproken)
ik heb zelf de DMX van BOUNCE eens goed geluisterd en ik moet zeggen dat het een vette bak is
dan nog de EMU SP1200 de hiphop machine die ook in de house gebruikt word
iemand ervaring met de SP12
niet te vergeten de EMU drumulator
misschien dat er mensen zijn die meer kunnen vertellen over deze apparaten of een andere drumcomputer
ps dus niet over de roland TR serie en ook geen vergelijkingnen met de TR
ik heb zelf de DMX van BOUNCE eens goed geluisterd en ik moet zeggen dat het een vette bak is
dan nog de EMU SP1200 de hiphop machine die ook in de house gebruikt word
iemand ervaring met de SP12
niet te vergeten de EMU drumulator
misschien dat er mensen zijn die meer kunnen vertellen over deze apparaten of een andere drumcomputer
ps dus niet over de roland TR serie en ook geen vergelijkingnen met de TR
:
),lekkere groef, ziet er ook mooi uit met die houten zijkantjes en dat LED display dat zowel cijfers als letters kan laten zien.
En natuurlijk ziet ook deze bak er weer lekker
ro uit. De synth module is onderdeel van een hele set met 2 padjes en standaards voor zowel padjes als module. Ik heb de padjes nog nooit gezien, maar ik heb me laten vertellen dat ze nogal plastiekerig zijn en niet erg bruikbaar. Maar dat mag de pret niet drukken, want de syncussion triggert op alles wat je 'm voor z'n neus houdt.