Luftmeister
Lid synths 2002
Ik was al een tijdje ingelogd, maar zie dat het de bedoeling is om je netjes voor te stellen. Ok dan. Ik ben Luftmeister en ben hier per ongeluk beland bij het promoten van mijn nieuwe site TR909.org. Ik ben al eens vaker al surfend hier terecht gekomen, maar ik krijg de smaak wel te pakken hier. Veel gelijkgestemden. Ik bouw tracks. Ik ben begonnen met drum 'n' bass maar ben nu erg into hardtrance. Vooral de duitse labels hou ik bij. Ik zal af en toe en spinsel hier naar toe uploaden.
Ik wil toch nog even van de gelegenheid gebruik maken om TR909.org te promoten. De site staat voornamelijk in het teken van de TR-909 drumcomputer. Ik wil een database maken van de vele documenten over de 909 op het internet. Op de site vind je ook info over de andere beroemde TR's en de TB-303. De site bevat ook een forum, maar die mag ook als messageboard en gastenboek gebruikt worden.
www.tr909.org
www.romanpicnic.com
www.romanpicnic.tmfweb.nl
Ik wil toch nog even van de gelegenheid gebruik maken om TR909.org te promoten. De site staat voornamelijk in het teken van de TR-909 drumcomputer. Ik wil een database maken van de vele documenten over de 909 op het internet. Op de site vind je ook info over de andere beroemde TR's en de TB-303. De site bevat ook een forum, maar die mag ook als messageboard en gastenboek gebruikt worden.
www.tr909.org
www.romanpicnic.com
www.romanpicnic.tmfweb.nl