Ik ben gierloos!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Zoidsity
:D En de gearlust steekt weer de kop op.. !!

hmmmmmmmmm.... een lekker masterkeyboard, met veel keys en knoppen en lichtjes...
Ik kan NIET wachten!!

hehe.. o.. ik kan best wachten .. :D

Origineel geplaatst door demian
hmmmmmmmmm.... een lekker masterkeyboard, met veel keys en knoppen en lichtjes...
Ik kan NIET wachten!!

hehe.. o.. ik kan best wachten .. :D
cs1x, zie prikbord :)

Origineel geplaatst door Ramoonus
cs1x, zie prikbord :)

hehe.. het kan nog wel een half jaartje duren eer ik een masterkeyboard ga zoeken, maar als er eentje komt wordt het wel een met gewogen toetsen..

CS1x heb ik gehad, leuk ding, maar niet om op te spelen, tenzij alleen voor baslijntjes of leadpartijen.

Maar thnx voor de tip! :)

Zo..

Na jaren met hardware aan de stoei te zijn geweest, veel met software heb gedaan, een mixture heb geprobeerd van hard- en software is nu toch ook mijn laatste piece of gear van de hand gegaan.

Ik ben blij dat ik van die ellende verlost ben, geen gedoe meer met spullen die niet werken of niet werken zoals ik wil, dingen die toch weer net ff onderhandiger blijken te zijn dan ik eigenlijk zou willen, geen ruis, kraakjes, kabels in de knoop, stress over pakketjes die komen gaan, schuiven met knaken en dozen, het is allemaal voorbij.

Deze jongen is vanaf nu écht een softie!

Oja.. ik blijf hier natuurlijk wel rondhangen en domme dingen roepen natuurlijk..

Maar vanaf nu gebruik ik liever 0,0 synth per track!

.. .en precies 1 week later:

Zodra ik het geld er voor heb komt hier een lekker masterkeyboard in huis te staan.
:eureka:

Origineel geplaatst door Roel
.. .en precies 1 week later:

:eureka:

hehe.. maar een masterkeyboard is geen synth natuurlijk.

Wat ik bedoel met gierloos, is dat ik geen gier meer hoef voor geluiden of effecten.
Synths en effecten hebben gewoon een bepaald kwijlgehalte.
Iets waardoor gier dus extra aantrekkelijk lijkt, een masterkeyboard zonder kwijlfactor is dus zeker welkom hier.
Als er maar goed op gespeeld kan worden.

De hele productie qua sound komt voortaan alleen nog maar uit de PC.
In dat opzicht is het voor mij vanaf vorige week, software only.

En net zoals een muis en een toetsenbord invoerapparaten zijn is een masterkeyboard en midi controller dat voor mij ook.
Een invoerapparaat waar geen geluid uitkomt of ingaat. :eureka:

Origineel geplaatst door Roel
dan is een controller met knopjes en een digitaal mengpaneel ook een invoerapparaat... :)

Dat heb jij heel goed gezien! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back