Origineel geplaatst door Roel
![]()
LOL
in dat geval ben ik ook niet gierloos, een versterker en monitors zullen hier voorlopig nog wel blijven, tenzij daar ook een software oplossing voor wordt bedacht..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Roel
![]()

Origineel geplaatst door demian
LOL
in dat geval ben ik ook niet gierloos, een versterker en monitors zullen hier voorlopig nog wel blijven, tenzij daar ook een software oplossing voor wordt bedacht..![]()

Origineel geplaatst door dione
een computer is toch ook hardware ?
als je geen computer en andere hardware meer gebruikt mag je dat wel weer eens posten...
..Ik ben blij dat ik van die ellende verlost ben, geen gedoe meer met spullen die niet werken of niet werken zoals ik wil, dingen die toch weer net ff onderhandiger blijken te zijn dan ik eigenlijk zou willen..
Deze jongen is vanaf nu écht een softie!
Gewèldig! Als er IETS minder stabiel is dan hardware..Maar vanaf nu gebruik ik liever 0,0 synth per track!
zit maar te geinen, hoor! 
gierloos --> het niet meer hebben van gear --> gear is dus per definitie hardwareOrigineel geplaatst door Zoidsity
..enne, SOFTsynths zijn dus geen synths??

Origineel geplaatst door dione
oh....en ik gier wel eens door de bocht...

Origineel geplaatst door Hanz
Ach, ik ben al jaren talentloos... maar daar zie je mij toch ook geen thread over starten?![]()

Origineel geplaatst door Alex Omega
VInd je het niet zonde?
Zo'n bakkie dat geluid voort brengt..
Zeker je pulse....
DIe VA dingen vind ik wel uitwisselbaar voor softs.
Origineel geplaatst door Rubmanation
gier, dat hebben we zat hier in de polder.
mocht je toch spijt hebben; kom hier heen en snuif op die lucht....![]()

Maar wat ik al zei, een masterkeyboard kan er nog wel bij, maar da's puur voor het kunnen spelen op de keys en een midi controller zal ik ook niet schuwen maar voorlopig heb ik niks op het oog.

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Muziek maken zonder te spelen is echt niet leuk, vind ik dan
..
Zodra ik het geld er voor heb komt hier een lekker masterkeyboard in huis te staan.
En de gearlust steekt weer de kop op.. !!