Ok, ik kan je alleen vertellen welke set-up bij mij wel werkt: Termintion aan bijde kanten aan (dus in de SU, en op je Jazz)
dit is een qoute van een SCSI faq: "On a SCSI bus, you must have two terminators, one at each end of the bus"
bron:http://www.macdisk.com/scsipben.php3#BM3
Ik heb de ZIP op ID 5 staan, (kan alleen 5 of 6 kiezen op mijn zip) en de SU700 op 7....
Verder moet de ZIP drive bij mij EERST aan, vóórdat de SU aan gaat, anders ziet hij hem niet.
Nadat de ZIP drive gaat draaien en je een "klik" geluid hoort, kan ik via het [Load] menu op de ZIP komen..
Verder heb ik ook met een externe HD gehad dat hier een jumper om moest zodat de SCSI drive altijd "ready" was, blijkbaar kent de SCSI norm ook een mode waarbij de SCSI device wakker wordt gemaakt door de host, en de SU ondersteund dit niet... Ik heb nooit een Jazz gehad, dus weet niet of deze optie hier van toepassing is, op de ZIP in ieder geval niet.
Nou ik hoop dat deze beetjes info je mischien kunnen helpen. Verder heb ik mijn SCSI kabel (mini 50 pins naar een soort parallel poort aansluiting) gehaald bij een electronica boer die ook weerstandjes, printplaatjes enzo verkoopt. Ben je bij electro. zaken geweest of alleen computer winkels?
Anders mischien te koop bij Conrad.nl, of speurders, marktplaats..2de hands computer beurzen, etc..
Succes!