Plugins voor D 'n' B

Origineel geplaatst door falafelbiels
Ik zie in de 6e reply pas een tip. HEEEEE da's nog de jouwe ook.

En weer niks on topic te melden........

Ga ergens anders threads vervuilen joh! Of zoek MSN op ofzo....

guttegut lange tenen....

Nee hoor, gewoon moe van mensen die wel commentaar hebben op reakties maar zelf helemaal niks bijdragen aan een thread.

Zeg dan gewoon niks en wacht eens af hoe een thread zich ontwikkelt. In deze thread is toch wel wat bruikbare informatie naar voren gekomen.

Dat het antwoord niet altijd is wat de topicstarter had verwacht kan gewoon gebeuren.

Toch?

Goed dan zou ik willen zeggen gebruik geen plugins maar een echte synthesizer maar ik ben bang dat ik het dan weer verkeerd doe. Je snapt toch wel wat ik wil zeggen? Sjeez ging niet eens over jou man. En geef nou toe dat Fjoez gewoon lomp antwoordt vooraleer hij met een fatsoenlijke tip aan komt.

Origineel geplaatst door C738
Hey maar is die albino plugin niets voor de topicstarter?

-C-
redelijk ja

kijk gelijk ff naar blue :D klinkt bijna hetzelfde ... (en daar gaan we weer)

Goed dan zou ik willen zeggen gebruik geen plugins maar een echte synthesizer ****
lees de titel
hij zoekt een VST
geen hardware

*zucht* waar is mc_kwok met zijn grote zak pluchekonijntjes als je hem nodig hebt?!

hoe heet die nieuwe softsynth van rob papen? [edit]Blue! thanks ramoonus![/edit]
En ik vind de polysix uit de legacy collection ook wel vet!

-C-

Albino is een goede, Z3ta+ ook. Maar vaak wordt er inderdaad gewoon Kontakt gebruikt, maar dan heb je alsnog een (soft) synth nodig. Belangrijk zijn ook wat goede distortion plugins en dat je je sub apart maakt of split van het hoofdsignaal.

Origineel geplaatst door C738
*zucht* waar is mc_kwok met zijn grote zak pluchekonijntjes als je hem nodig hebt?!

hoe heet die nieuwe softsynth van rob papen? [edit]Blue! thanks ramoonus![/edit]
En ik vind de polysix uit de legacy collection ook wel vet!

-C-
je vergeet de MS20 ... die is dik
en dan gelijk de legacycell erbij

offtopic maar onpost
btw kwok is online
ik trap m hier wel ff heen

Origineel geplaatst door Breed
Albino is een goede, Z3ta+ ook. Maar vaak wordt er inderdaad gewoon Kontakt gebruikt, maar dan heb je alsnog een (soft) synth nodig. Belangrijk zijn ook wat goede distortion plugins en dat je je sub apart maakt of split van het hoofdsignaal.
uh
z3ta .. das waar ja

DiscoDSP Discovery 2 (aka Nord Lead 2)
superwave
pro-53

Origineel geplaatst door Ramoonus
lees de titel
hij zoekt een VST
geen hardware

Dus vandaar dat mijn expertise hier niet op zijn plaats was en ik geen goeie tip gaf. Gelukkig gaat het nu beter. De thread staat ondertussen bol van de tips. Sorry voor de off-topicheid

Bedankt voor de tips.
Ik snap zelf ook wel dat er sommige mensen moe worden van de zoveelste newbie die weer de zoveelste topic opent.
Maarja ik wou gewoon weten van wat mensen met wat meer ervaring met vst plugins wat die aanraden.

Origineel geplaatst door Soul Reaver
Bedankt voor de tips.
Ik snap zelf ook wel dat er sommige mensen moe worden van de zoveelste newbie die weer de zoveelste topic opent.
Maarja ik wou gewoon weten van wat mensen met wat meer ervaring met vst plugins wat die aanraden.

De besten raden helaas altijd de zoekfunctie aan... :mega:

Origineel geplaatst door Soul Reaver
Bedankt voor de tips.
soort zoekt soort :halleluja

Origineel geplaatst door Ramoonus
DiscoDSP Discovery 2 (aka Nord Lead 2)

Mwa een poging tot Nord Lead 2 bedoel je? :D

TRILLOGY

...en nou zeg ik het niet meer

Back