Naam gejat

Neon Vomit

Gedeactiveerd account
Awh...

Krijg ik net een mailtje dat een aantal personen de naam waar ik ooit zo lang over heb nagedacht hebben overgenomen.
Hoe groot is de kans dat iemand met precies hetzelfde idee komt en hoe groot is de kans dat ze de naam gewoon met een zoekmachine hebben gevonden...
En nog erger... valt er wel wat tegen te doen?

De daders(?), een amerikaans bandje met lelijke benen:

http://neonvomit.net/

legs.jpg

Nou, ze hebben een forum, dus ga met ze in discussie!
Misschien mag je wel eens meedoen :)

Lijkt me een nogal ruig zooitje dames...

Maar het is niet zo erg als wat er laatst met de NordModular Patches Archive is gebeurd: volledig geript en door een een of andere 'lul' van zijn copyright voorzien en te koop aangeboden. Dreigt zelfs met processen als je je eigen Patch gebruikt...

In ieder geval, neem contact met de dames op.

Wout

Zij hebben "neonvomit.net"
ik zou snel effe "neonvomit.com" registreren (is nog vrij)
Is trouwens veel cooler dan .net 8)

Origineel geplaatst door cowbell
Zij hebben "neonvomit.net"
ik zou snel effe "neonvomit.com" registreren (is nog vrij)
Is trouwens veel cooler dan .net 8)

done *D

Domeintje kopen? :D

Ik heb nu niet bepaald veel angst dat iemand mijn naam ooit zou 'stelen', maar voor alle zekerheid heb ik dat pseudoniem toch wel al lang geregistreerd bij SABAM (Belgische auteursvereniging). Kostte 25 euro ongeveer, denk ik.
Als het ooit gebeurt (en ik heb er een probleem mee) dan kan ik tenminste bewijzen dat ik eerst was.
De domeinen hermax.com/.net/.org kon ik niet meer reserveren... blijkt een textielfabrikant in China te zijn, een rare Duitser en een beauty center of zoiets :D

Origineel geplaatst door bliepertronic
..
of zijn je syntherklaas liejes al tot in de states oorgerongen??
:D :D :D :D :D :D
Syntha-Claus.com

De naam Neon Vomit werd al gebruikt in een oude aflevering van Married with Children, dus inderdaad grote kans dat iemand die dat gezien heeft daar inspiratie voor een nieuwe naam heeft opgedaan...

Origineel geplaatst door hermax
... maar voor alle zekerheid heb ik dat pseudoniem toch wel al lang geregistreerd bij SABAM (Belgische auteursvereniging).

Is dat dezelfde organisatie die Madonna vervolgt wegens vier maten plagiaat?

Wout

B.S.E. is ook gejat, en tot overmaat van ramp hebben ze er maar een ziekte aangehangen.....

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Is dat dezelfde organisatie die Madonna vervolgt wegens vier maten plagiaat?

Wout

Neen, die hebben daar niks mee te maken. Dat is gewoon voor het Belgische gerecht gekomen. Een of andere gefrustreerde Waal zag zijn kans schoon.
Maar de laatste tijd gebeuren er wel meer dwalingen bij het Belgische gerecht... ;)

Weet je, ik denk dat het andersom is. Die band is dr al jaren volgens mij.
Volgens mij heb jij hun naam gepikt ;)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Weet je, ik denk dat het andersom is. Die band is dr al jaren volgens mij.
Volgens mij heb jij hun naam gepikt ;)

-C-

Psies...ik dacht dat hij van die band was...;)

maar nu is de volgende vraag:

welk paar benen hoort er bij jou? :D

En recentelijk heeft een hondenkoekjesfabrikant mijn naam gepikt maar er een CH tussen gezet...SCHMACKOS....

wat moet ik nou doen????? Moet ik ze sueuen??? Een octrooi aanvraag doen van anderhalve ton???? :D :D :D

pedbig.jpg

Ik had daar jaaaaren over nagedacht.

;)

Origineel geplaatst door smackos
En recentelijk heeft een hondenkoekjesfabrikant mijn naam gepikt maar er een CH tussen gezet...SCHMACKOS....

wat moet ik nou doen????? Moet ik ze sueuen??? Een octrooi aanvraag doen van anderhalve ton???? :D :D :D

pedbig.jpg

Ik had daar jaaaaren over nagedacht.

;)

Ik zou op z'n minst ff testen of ze te vreten zijn...8o)

Nou mijn naam staat zo'n beetje op alle versterkers en mengtafels...

had ik patent moeten vragen haha

Back