Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Bladerunner, Pi, American Beauty en Merry X-mas mr Lawrence staan ook op m'n favorieten lijstje.
Maar ook Paris/Texas wat nog regelmatig bij docu's gebruikt wordt op de TV.

beter dan starwars!Origineel geplaatst door demian
De muziek in de serie Battlestar Galactica is ook goed gevonden, echt mega introtune vind ik dat!

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Okee, ik ben nu eenmaal een Dylan freakje van 133 kilogram...
Maar waar de muziek nogal sterk aanwezig is, zonder uit de toon te vallen, is 'Pat Garret and Billy The Kid'.
Wout
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Ik heb de limited edition DVD box (in de vorm van het hoofd van een Cylon robot), maar die ligt hier niet naast me. De serie begon in 1979 dacht ik tot 1981 of zo. De eerste reeks vond ik stukken beter dan de tweede (behalve dan die dubbele aflevering over hoe Starbuck aan zijn einde kwam - met een bijeengeknutselde reuze-Cylon als vriend op het einde (!)Origineel geplaatst door demian
De muziek in de serie Battlestar Galactica is ook goed gevonden, echt mega introtune vind ik dat!
Hoe laat begon die serie eigenlijk in de Wreighties op TV en tot hoe laat duurde het dan vraag ik me eigenlijk nog af..
Iemand die oude KRO gidsen heeft??![]()
).1978 en 1980... die laatste word idd door de echte fans zelfs afgedaan als 'niet bestaand'...Origineel geplaatst door THM
Ik heb de limited edition DVD box (in de vorm van het hoofd van een Cylon robot), maar die ligt hier niet naast me. De serie begon in 1979 dacht ik tot 1981 of zo. De eerste reeks vond ik stukken beter dan de tweede (behalve dan die dubbele aflevering over hoe Starbuck aan zijn einde kwam - met een bijeengeknutselde reuze-Cylon als vriend op het einde (!)).

Origineel geplaatst door THM
Ik heb de limited edition DVD box (in de vorm van het hoofd van een Cylon robot), maar die ligt hier niet naast me. De serie begon in 1979 dacht ik tot 1981 of zo. De eerste reeks vond ik stukken beter dan de tweede (behalve dan die dubbele aflevering over hoe Starbuck aan zijn einde kwam - met een bijeengeknutselde reuze-Cylon als vriend op het einde (!)).
|
Bericht door een moderator:
|
|
|