[sensuele tr.]lounce geen house

DRe

SSM spacestation
Net een stukje gitaar gespeeld en het kwam er best mooi uit.
luister maar even
voor het eerst met een mooie compressor gedaan

Laatst gewijzigd:
heerlijk heerlijk en nog eens heerlijk:D
echt zo een nummer wat je op een winterochtend op je mp3 speler luisterd onderweg naar school:dj:
mijn rechter oor is alleen ontstoken nu ik hoor het niet goed ff nog een keer luisteren als me oor is gerepareerd:P

Die gitaar is zeker lekker gespeeld.. die string/pad staat iets te hard in de mix.

Graag uitwerken dit trakkie ! :)

Zeer relaxerend indeed, alleen heb ik de indruk dat de pads iets té hoog getuned staan
in vergelijking met je gitaar (ofwel is m'n absoluut gehoor aant slijten ;))!
In't begin wel even wat last van gekraak en popjes?
Verder klinkt het mooi diep en melodisch lekker samenhangend!
Nice.

Origineel geplaatst door Dj Tony-E
1.Dj Tony-E
heerlijk heerlijk en nog eens heerlijk:D
echt zo een nummer wat je op een winterochtend op je mp3 speler luisterd onderweg naar school:dj:
mijn rechter oor is alleen ontstoken nu ik hoor het niet goed ff nog een keer luisteren als me oor is gerepareerd:P

2. demian
Die gitaar is zeker lekker gespeeld.. die string/pad staat iets te hard in de mix. Graag uitwerken dit trakkie

3. mrt .
Zeer relaxerend indeed, 4. alleen heb ik de indruk dat de pads iets té hoog getuned staan
in vergelijking met je gitaar (ofwel is m'n absoluut gehoor aant slijten )!
In't begin wel even wat last van gekraak en popjes?
Verder klinkt het mooi diep en melodisch lekker samenhangend!
Nice.

Graag uitwerken dit trakkie !
1. dank je wel en beterschap met je oor
2. zal de strings iets zachter proberen
3. idem als boven en die kraak aan het begin zitten er in het orgineel niet in. hoe dit nu kan snap ik niet, maar zal volgende keer wel niet zo zijn btw die popjes komen van mijn basgitaar( de fret raakt dan het element op de onderste snaar)dit is een erg slechte dus moet ik nog even sparen voor als ik geen popjesof plopjes wil lijkt wel een draaitafel zo :)
4. ik zal mijn stem vorkje er eens naast houden hoor je de uitslag.
ps. ik heb de drums en bas door een compressor gehaalt wat vinden jullie daar van... teveel of te weinig... :okdan:

net zo even geprobeert om de pads wat zachter te maken maar, dan valt gelijk mijn hele nummer in mekaar. maar ik ga een tussen weg proberen te vinden.

Laatst gewijzigd:
Back