Hallo! Ik heb een buizenbak (gitaarversterker) (100 watt-vlgns mij moet ie ook op 50 kunnen) van het mer acoustic . Deze heeft alleen speakeruitgangen en geen uitgang onder de noemer van line-out. Ik gebruik de speakeruitgang als line in in een LEM mixer. Kan dat eigenlijk wel of vernaggel ik de mixer nu? Als ik een condensatormicrofoon in de xrl input plug of een gitaar inplug in de jackpluginput (in de input waar gewoonlijk die gitaar met die buizenbak zat) krijg ik geen zuiver geluid meer (net als of er een klein beetje distortion op zit). Uit de andere inputs krijg ik nog wel zuiver geluid. Weet iemand hier meer van? 

Oke, dank voor de reactie. Voortaan zal ik mn eigen logica gebruiken...heb mn hus wel 100 x gevraagd of dit wel kon omdat het feedback geluid niet meer was zo als t voor t gebruik van die versterker was...maar ja, ik dacht "hij gebruikt de line out dus moe kunne"....vandaag kijk ik dus even achter die bak en zie een spkr uitgang...slik...test de kanalen...een nog grotere slik....maar nu is eigenlijk mn vraag: wat sloop je precies? Alleen het kanaal waar je de line in hebt gebruikt? Deze line in heeft het vrij lang volgehouden, sloop je dan niet iets in de uitgaande signalen van de mixer of in geluidskaart of blijft de schade beperkt tot de mixer input kanaal?