sfeervol stukkie..

thanks guys...

@C-Code> track is hoofdzakelijk gemaakt met m'n GEM Promega 3, een aantal vsti's en waar onder Stylus RMX, een zootje samples en externe fx-units de Sherman Filterbank en Culture Vulture

Ha, leuke!
Jammer dat'ie zo kort is.

Ook zou ik die fluittoon die af en toe erin en eruit fade (niet de fluit, maar dat synthetische geluid) iets minder vervorming geven...
Hij 'rochelt' een beetje teveel naar m'n smaak :)

idd te kort

verder heb ik er niks op aan te merken

Okee,

ik heb besloten dattie inderdaad langer moet...
gaat ook gebeuren dus...

update ik ook gelijk de versie voor de sf2005 contest... ;)

mooie track.. goeie keus van geluiden... passen goed bij mekaar... ik heb alleen het idee dat alle elementen op het zelfde geluidsniveau zitten waardoor het nogal (te) vol klinkt maar voor de rest zwaar oke!

mooi als intro ..

klinkt idd erg mooi ... die filterbank dat maakt echt t geluid hier he .... mooie distortion

kan niet wachten tot ik ook zo'n bak heb .....

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
mooi als intro ..

klinkt idd erg mooi ... die filterbank dat maakt echt t geluid hier he .... mooie distortion

de filterbank speelt zeker een rol, maar de culture vulture maakt het geluid... :)

Ik vind dit een hele mooie track..

Waarom?? Omdat ik het idee heb dat er goed is over nagedacht en dat het ook zeer goed is uitgewerkt. Allez, het is wat kort. Maar als je luistert naar de dynamiek en hoe alles is gelayered..

Dit is een track waarvoor ik veel respect heb. Wellicht dat deze ook hoog kan scoren op de contest!

Trigg,

Good luck!

:biertje:

Back