Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Terra Pee
Klinkt digitaal of niet???
Deze moet ik ook opsturen want ik vind het met reverb wel iets mooier.
TE digitaal...Origineel geplaatst door lennie
ook een stukje
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=926554&t=1334
geluid is niet van het beste kwaliteit
Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeggen ze toch..
Mijn eerste poging tot samplen:
ja dat ben ik wel met je eens, daarnaast loopt die vocal ook niet lekker..Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
van de file-kick moet je afblijven imo... die is legendarisch en ik vind dat daar vanaf gebleven moet worden..
verder is je vocal intussen al aardig uitgekauwd..

das veel leuker. samplen doe ik nooit. ik heb wel respect voor Promo's ding. mede door zijn alternatieve hardcore ben ik begonnen met mijn synthese hobby. File 9, b2, was de uiteindelijke aanstichter. wat een geile sound.Origineel geplaatst door Nightstorm
maar goed begin iig echt tracks te bouwen ipv loopjes van 20 seconden![]()
@ DCT : en wanneer komt je eerste release aan dan?
[B ik heb wel respect voor Promo's ding. mede door zijn alternatieve hardcore ben ik begonnen met mijn synthese hobby. File 9, b2, was de uiteindelijke aanstichter. wat een geile sound. [/B]

de mix heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden joh, dat komt wel als de track af isOrigineel geplaatst door Dj Ruffryder
die is inderdaad erg bruut...
@ Nightstorm.. Je hat staat aardig wat te hard in de mix t.o.v. de rest. Je kick vind ik persoonlijk niet zo vet, mij een beetje te kapotgedrukt, maar dat kan smaak zijn. Verder mag je gehele mix wel wat meer mid gebruiken.., kan komen omdat die hat er zo uitdrukkelijk bovenop ligt waardoor de rest wat meer naar de achtergrond zakt..
Verder wel een aardig stukkie
heb hiervoor één stereo-output van mn virus gebruikt en één stereo-output van mn sampler, alleen interne fx en de eq op neutrale stand..vroeger probeerde ik t wel meteen te mixen, maar dan eindig ik in een hoop knoppengedraai en zonder track 
Origineel geplaatst door dct
Dat zou gaaf zijn ja, maar ik heb het idee dat deze track zo braaf is.
Het moet nog veel ranziger en heftiger. Op de één of andere manier
maak ik steeds weer van die mainstream dingen.

)