klink wel cool maar zit idd veel te veel reverb op. Iig moet de kick rechtdoor zijn en die is dus denk ik door de reverb vreselijk stereo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Leendert
Maar wat is er erg aan dan? Want hij moet toch tegenwoordig zo luid mogenlijk en 't word niet gedistort ofzo behalve als ie bij je mixer in het rood komt?

Origineel geplaatst door Roel
kutinstelling dat "het is wel best zo"![]()

Ik weet dat ik wel wat te leren heb, maarja zat eik. Dus daarom ben ik ook druk bezig met freaken en proberen en 't gaat steeds beter maar ik moet ffe een keer iets maken waar ik mee verder wil. Zoals nausea nu, ik probeer ffetjes veel meer afwisseling in bassline te maken en als 't me lukt om 't te laten passen dan ga ik er mee verder.Origineel geplaatst door Leendert
Zit niet zo op mij te zeuren als ik op mn master kanaal een compressortje doe ofzo is dat toch niet veel werk en kenns? Als 't goei klinkt dan boeit 't me niet en dat ie boven de 0 decibel komt maakt me niks uit tot dat ie af is.. tis toch maar een clipje notebenen?!
Ga eens aan de synths ipv mij de les te lezen!Ik weet dat ik wel wat te leren heb, maarja zat eik. Dus daarom ben ik ook druk bezig met freaken en proberen en 't gaat steeds beter maar ik moet ffe een keer iets maken waar ik mee verder wil. Zoals nausea nu, ik probeer ffetjes veel meer afwisseling in bassline te maken en als 't me lukt om 't te laten passen dan ga ik er mee verder.

kan inderdaad gewoon, zolang je maar weet waar je mee bezig bent, anders is de kans groot dat je het geheel eerder verneukt dan verbetert..Origineel geplaatst door resonance
als je compressor op je master gooit kan toch weinig kwaad.. beter een multi band compressor ofzo evt. in combi met limiter .. heb topic ff een tijdje niet gevolgd dus ik weet niet waar onze vriend leendert verder mee bezig is.. maar een compressor op de main kan weinig kwaad toch zolang je t maar met mate doet..

Origineel geplaatst door LSDeef
wies dur aan de beurt voor het maken van 'een stukje hardcore' ?
![]()

Origineel geplaatst door resonance
eigenlijk ik .. heb dit hele jaar nog niks gedaan![]()
)
leek me wel toepasselijk