Maak een stukje hardcore

Origineel geplaatst door Croaton
same here :D:dj:
hier ook, zeer geslaagde track :dj:

Origineel geplaatst door Nightstorm
ff met software in elkaar geklooid, beetje kijken of ik wat techno-achtige shizzle kon maken (ala r_AW)
Vind 'm wel OK hoor!

Origineel geplaatst door Evil Rebellion
bijdeze ook ff een stukkie hardcore :D ,is een klein opzetje waarvan de break wel geskipped kan gaan worden.

http://www.xs4all.nl/~hzomer/Brutal Tactics - Come on!.mp3

gemaakt met SX3 en Ks-rack

ik hoor afentoe dat melodietje van alice deejay :)

toeval? of express gedaan?

het zijn net die paar noten voordat dat nummer van alice deejay los gaat.. die stukjes in de break enzo

vooral op t eind ... Do you think you're better off alone! ... of ben ik de enige die dit erin hoort? :D

ben verder met expirimenteren gegaan op de beat.....

heb er voor de verandering maar ff wat andere geluiden bij gegooit ...

Attachments

• herrrie.mp3
    660,7 KB · Bekeken: 123
thanx peeps!:D

ik hoor afentoe dat melodietje van alice deejay

het zijn net die paar noten voordat dat nummer van alice deejay los gaat.. die stukjes in de break enzo

vooral op t eind ... Do you think you're better off alone! ... of ben ik de enige die dit erin hoort?

Het zou idd best kunnen kloppen dat die melodie lijn er in zit alleen dat is niet bewust geweest.
Het is mezelf niet opgevallen8)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
ik hoor afentoe dat melodietje van alice deejay :)

vooral op t eind ... Do you think you're better off alone! ... of ben ik de enige die dit erin hoort? :D

Het break melodietje deed mij inderdaad ook heel sterk aan een trance nummer denken hehe, kwam er zo gauw niet op welke

Het break melodietje deed mij inderdaad ook heel sterk aan een trance nummer denken hehe, kwam er zo gauw niet op welke

daarom wou ik de break ook skippen,het klonk mij ook net wat te tranceachtig.maar verder is het niet ergens opgebasseerd dat ik weet.

en maar weer eens een snippet :Z

als ik al mn snippets aan elkaar plak heb ik voor 24 uur muziek materiaal ofzo 8o)

wordt eens tijd dat ik iets afmaak ..

Attachments

• snippet-nr1001-ofzo.mp3
    772,8 KB · Bekeken: 117
Hee gasten,,

Gezien het topic zou ik hier dit fragmentje willen posten, het komt uit een trackje dat ik een tijd geleden gemaakt heb. Kritisch commentaar is erg welkom hoor :) ook over de synths die ik gebruikt heb. De golvende synths zijn allemaal uit een PRO-53 softsynth geperst, en met Fruityloops door de mixer gehaald. Eigenlijk alleen maar een Fl Free filter en een zachte Delay, de rest van de FX zit op de PRO zelf. Het gepannde belletje is gewoon een wavje met effecten. De kick zelf is eerst met Stomper gedaan, daarna met goldwave wat verlengt en distorted, om opt einde in Fruity Loops zelf nog door effecten gemanipuleerd te worden. Het is niet het spectaculairste werk van me hoor 8~ En als ik eerlijk ben.. ik weet niet precĂ­es wat het is. Maar het lijkt altijd zo van ver te komen, in plaats van dat het echt uit de boxen ramt.. Commentaar?

Attachments

• kolf - basstest1.mp3
    787,4 KB · Bekeken: 138
He Resonance,

ik vond het stukje lekker duister. Leuke ride, heerlijke ruisende gecutte kick (lekker voor intro) en de filterup van de synth is strak. Welke synth is dat??

(kheb het over snippet-nr1001-ofzo.mp3, ik zie nu pas dat je daarvoor nog andere had geplaatst, dus ff voor de duidelijkheid 8) )

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
en maar weer eens een snippet :Z

als ik al mn snippets aan elkaar plak heb ik voor 24 uur muziek materiaal ofzo 8o)

wordt eens tijd dat ik iets afmaak ..

Dat van dat afmaken lees ik wel vaker op dit forum.... Er zijn volgens mij veel mensen die ergens aan beginnen en het vervolgens dan toch weer naast zich neer leggen om er nooit meer iets mee te doen. Als ik die dingetjes van jou beluister dan moet ik toch wel zeggen dat het echt zonde is als je niet doorzet. Het is allemaal een beetje in de stijl van wat er op het Genosha label uit komt.
Afmaken en opsturen die shit!!

Back