De geschiedenis van het Synthforum

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
murphi, er zijn er wel meer gewijgerd hoor, meestal omdat ze met nieuwe computer hardware te maken hadden of echt 1-op-1 reclame messages waren. Maar goed. Het feit dat jij als frequent bezoeker denkt dat het er maar 5 zijn, leert ons dat we het goed doen!

Inderdaad, ik moderate me gek aan al die mensen die denken dat het hier een software uitwisselingsforum is :[>

Prachtig verhaal , en het zou hier ook niet misstaan om Jullie hier dan ook hartelijk voor te bedanken dat dit Forum er is en kan blijven bestaan.Velen onder ons (ik ook) weten en beseffen gewoon niet hoe het is, om dit Forum te krieeren en het dan ook draaiend te houden.
Mijn oprechte dank en felicitaties hiervoor.

Groetjes,
marcE

Enfin nu kennen we de historiek ook al, dat is een goed initiatief geweest , ik heb dat hier bij mijn intrede een maand ofzo geleden ook gezegd vooral om niet altijd in dat engels te moeten klooten, ik heb daar niks tegen ze. Maar al onze handleidingen, interne software in hardware, Software op de PC/Mac, liedjes, titels, andere fora waar veel volk zit....al genoeg English crap, eindelijk eens iets in onze eigen taal.

Maar van 2001? Amai ik denk dat dat hier nog groot gaat worden dan. Hoop alvast dat de kwaliteit en de behulpzaamheid onder mekaar mag standhouden. Zodat we hier een leuk stamcafeetje blijve hebben.

alvast nen high Five (hoge vijf, da klinkt niet hè, haha) en een dikke frisse pint! tot forums! p.

:biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :[>

goede tijden, slechte tijden? :[> Aan alle moderators: Geweldig werk!!

Ik vroeg me al af wie en hoe en hoeveel en en en ...

Respect dudes!
echt wel een rielekst forum, maar ik kan 't allemaal niet meer bijhouden... information.... overload...can't handle it...aaaarrchrrts

Ik ben tijden lid geweest van de nederlandse uitgave van het magazine Future Music. Totdat ze ermee kapten een tijdje terug. Maanden ben ik niet meer 'in het Nederlands' op de hoogte geweest van nieuwe apparatuur, demo's van eigen kaasbodem en andere synth ontwikkelingen...

...totdat ik deze site toevallig ontdekte!

Dank jullie wel voor het nu al 'Forum van de Eeuw' betitelde meesterwerk!

You will be remembered...:halleluja

zo dit stukkie was ik naar op zoek.
ja het forum is wel goed ok er zijn wel is irritaties en zo.
maar die worden gewoon als volwassen mensen opgelost.
het forum is een goed plek voor syntfreaks met goede mods.
ik zou zeggen: ga zo door

groetjes dennis

Origineel geplaatst door mono-poly
ja het forum is wel goed ok er zijn wel is irritaties en zo.
maar die worden gewoon als volwassen mensen opgelost.

Euhm hier twijvel ik nog wel eens aan.

Jullie zijn het froum en wil een grote groep iets zien of een verandering hebben dan moet dat worden gehonoreerd. Vind je een mod irri of wil je andere mod's zien dan hebben jullie daar recht op om daar over te stemmen. Ik heb t alleen nog nooit gezien trouwens :D. Maar misschien durft dat men niet.

Enne t loopt nog steeds lekker dacht ik zo. Of niet?

Het forum is gewoon handig qua contacten, deals, en effe een technisch vraagje.

Echt bijleren is minimaal bij mij (kan ook aan mezelf liggen). Gezelligheid is ook minder geworden. Langs de andere kant, meer volk, meer mogelijkheden.

Respect voor de mods en beheerders.

:smeris: Dit gaat over de geschiedenis van het forum, niet over hoe goed, leuk, klote, sympathiek, taboeloos, etc, we wel niet zijn. Dus blijf on topic heren. :smeris:

Uw liefhebbende moderator

Yawgmoth

Back