eml =fatt ie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey, das de Buchla site van Rick Smith. Heb de link een jaartje terug gekregen toen hij er nog mee bezig was. Hele mooie spulletjes en heel mooi gerestaureerd.

eml zie je wel sporadisch voorbij komen op ebay, maar buchla... heeeeeeeeeeeeel sporadisch..

Heel toevallig staat er nu opeens wel een buchla100 te koop.. maar dat is echt zeldzaam...

en het is al vaker ter sprake gekomen hier op het forum. Dyslexie is niet leuk, vooral niet voor de mensen die eraan lijden.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Heel toevallig staat er nu opeens wel een buchla100 te koop.. maar dat is echt zeldzaam...
linkie linkie
ik zie hier-o eigenlijk niemand met een buchla ,..of modules van ,...
best wel veel gasten die modulairs hebben maar eg aparte /zelzame merken ,...
[zoals monopoly=serge-polyfusion ] zijn ter volgens mij nie soo veel

stomme vraag misschien van een electr. liefhebber
http://cgi.ebay.com/WAVETEK-171-SYN...574917621QQcategoryZ97196QQrdZ1QQcmdZViewItem
deze functiegenerator is die ook bruikbaar voor een modulair [jaa hij gaat veel te hoog voor je gehoor maar de output moet heeeel zuiver zijn ,..= ook mischien weer niet soo muzikaal

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
en het is al vaker ter sprake gekomen hier op het forum. Dyslexie is niet leuk, vooral niet voor de mensen die eraan lijden.

OJA thnkz zjonnie;:halleluja :luv: :engel: :engel:
lijden aan ; klinkt wel soo weer erg
t zijn vaak de "anderen "die er eg last van hebben, hoe vaak je ziet dat gaste hiero alleen commentaar ...
op anderen hebben zonder zelf iets aan toe te voegen ,.....helaas voor die andere 99%

Last edited by a moderator:
Het probleem met zulk soort devices is meestal 0.1Hz TO 2MHz...
Dat moet je met 1 knop instellen, dat krijg je nooit fijn afgesteld op onze nauwkeurige oren.. en dan is ie natuurlijk nog niet via cv aan te sturen... al met al is een analogue solutions, blacet, .com, MOTM of een doepfer vcotje handiger..

okokok das waar helemaal vergeten kunje wel een heeeeel prcise osc hebben,
maar dan de cv aansturing nog ,:stupid :stupid :stupid
iig ik d8 dat als de high end osc van bepaalde merken ,..best veel kosten ,..is zoiets niet toepasbaar ,...
wel mooie kast met knoppen hi,...hi

evt kapotte kopen en dan nieuwe [doepfer] dingen erin ,..leuk ,
waar zijn die threads over military equipment gekocht op ebay en dan modulaire prins erin hangen ,..
heb ik ee keer langs zien komen
eg lachhuh vondt ik dat ,....
zelfbouw prints dus in kapot miltary apparaten stoppen

pb 4ya

pb 4ya

:geslaagd:
weer wat geleerd toch ,.....geefniet
alles op zn tyd :duivels:

as we toch over pict ,..beg
overtreffende trap,...[van wie is dit ook al wer
sensoo???

Attachments

• xtrm filter hm made ned .jpg
    xtrm filter hm made ned .jpg
    50,8 KB · Bekeken: 70
Re: pb 4ya

Re: pb 4ya

Origineel geplaatst door R-ond
:geslaagd:
weer wat geleerd toch ,.....geefniet
alles op zn tyd :duivels:

as we toch over pict ,..beg
overtreffende trap,...[van wie is dit ook al wer
sensoo???

Beste Ron...jouw berichten zijn niet te lezen op het irritante af....je hebt altijd leuke dingen te melden maar het is zo wazig dat ik ze niet eens lees....Als je nu eens wat duidelijker bent word het allemaal wat leuker....

Ron zou inderdaad wat meer de moeite kunnen nemen om het leesbaar te houden.
Ik heb ook wel is nettere posts gezien van Ron.
Wat hier boven allemaal staat heeft volgens mij geen moer met dyslexie te maken.

Wat je misschien zou kunnen proberen is om je post eerst te typen in MS Word en dan de spellingscontrole en grammaticacontrole erover te jagen, en daarna pas te posten. Goed, deze discussie is al vaker langsgekomen, maar het zou iedereen (ook de nieuwere mensen) baten :). Het is misschien een beetje extra werk, maar het is nog meer werk als je het elke keer weer moet (laten) uitleggen.

Origineel geplaatst door Yoozer
Wat je misschien zou kunnen proberen is om je post eerst te typen in MS Word en dan de spellingscontrole en grammaticacontrole erover te jagen, en daarna pas te posten. Goed, deze discussie is al vaker langsgekomen, maar het zou iedereen (ook de nieuwere mensen) baten :). Het is misschien een beetje extra werk, maar het is nog meer werk als je het elke keer weer moet (laten) uitleggen.

Spelfouten zijn anders dan vage zelfverzonnen straat taal overgoten met cryptische afkortingen alleen bekend onder de aanwezige van je eigen woonkamer...!!!! aldus de taalpolitie :smeris:

Ik prefereer zinnige informatie in een slecht opgebouwde zin boven een perfect grammaticaal kloppende zin met onzin.

Ik liep gisteren 100 graden celcius met een wijnbal tussen mijn tenen.
Verrekt skon dieje lempkes op dieje,,,,,, evolver!

:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back