Nieuwe PluGins??

ELectra Autenti

Ingeburgerd
Zijn er nog mensen die wat goede plugins voor me weten? Ik zoek al weken naar nieuw materiaal, maar ik kom steeds dezelfde softsynths tegen, ik ben toe aan iets nieuws!

Ja ik ken die site maar het is toch niet wat ik zoek, ik heb goede instrumenten voor brass,piano, drums etc. etc. alleen ik kan maar niet een goede synthesizer soundmodule vinden.

Het is denk ik wel handig als je meer info geeft over wat je nu eigelijk specefiek zoekt. Moet het bijvoorbeeld perse freeware zijn of juist niet?

Als je op zoek bent naar freeware is Rocketloop wel een goed adres om een synth te vinden waar je wat mee kan. Ik vind die synth1 wel geinig! (de gele Nord lead clone dus)

Als je niet naar freeware op zoek bent, check dan op z'n minst de demo's van Gforce. En dan vooral Minimonsta en ImpOscar. Goed spul. 8~

Ik zoek juist geen freeware..Ik zoek een goede synthesizer waarmee ik mijn creativiteit de vrij loop kan laten gaan..futuristische warme klanken, ambient/DnB style

Er zijn al zoveel van die dingen. En sommige zijn al zo gecompliceerd dat je daar nog jaren mee vooruit kan.
Absynth, Reaktor, Albino to name a few.

er is weer een nieuwe versie van de Access Virus (softsynth)!!!

tik een hardware tx81z op de kop en ga spelen via een pc-editor :)

voor de prijs hoef je t niet te laten..

stuk goedkoper dan een fm7 softsynth

Origineel geplaatst door AdDM
tik een hardware tx81z op de kop en ga spelen via een pc-editor :)

voor de prijs hoef je t niet te laten..

stuk goedkoper dan een fm7 softsynth

Hardware synth voor zo'n prijs ? :dubbel:

Tnx dat ga ik misschien wel doen :kroon:

tx81z kun je voor 60-80 euro wel vinden hoor..

Back