Er zijn kabels die details beter laten horen
Er zijn kabels die het laag strakker laten klinken
Er zijn kabels die zorgen voor een betere dynamiek
Er zijn kabels die veel meer zwart tussen de noten laat horen .
Knoop dus deze kabels achterelkaar en we hebben geen mastering meer nodig .
Kilometers telefoon kabel conferters digitale verzending naar satalieten en het internet blijft maar werken . Altans ik heb laatst een vergulde utp kabel gekocht met een hi end modem en nu moet ik wel bekennen dat het contrast en detais van vooral flash sites stukken .. ag laat ook maar.
Er zijn kabels die het laag strakker laten klinken
Er zijn kabels die zorgen voor een betere dynamiek
Er zijn kabels die veel meer zwart tussen de noten laat horen .
Knoop dus deze kabels achterelkaar en we hebben geen mastering meer nodig .
Kilometers telefoon kabel conferters digitale verzending naar satalieten en het internet blijft maar werken . Altans ik heb laatst een vergulde utp kabel gekocht met een hi end modem en nu moet ik wel bekennen dat het contrast en detais van vooral flash sites stukken .. ag laat ook maar.
Er hing een kabelachtig iets aan de muur en ik vroeg waar dat voor was. Het bleek om een interlink te gaan, wat gewoon een duur woord is voor een kabel tussen bijvoorbeeld je CD-speler en je versterker.
!!! Voor een kabeltje van 60 cm of zo, want meer was het niet. Gaat wel erg ver dit en ik vraag me dan ook af of je verschil hoort tussen zoiets en, pak hem beet, een kabel die de helft kost. Ik heb me toen nog gek laten maken en een interlink gekocht van 100 gulden weet ik nog, en dat vond ik eigenlijk al idioot veel. Maar het geeft in ieder geval weer even aan, hoe ver die audiofielen kunnen gaan met hun hobby 

Mare....je moet wel een beetje oppassen met midikabels, die zijn toch redelijk dun en dus kwetsbaar.