de grote 'SF Contest Voter' - betatest

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
idd, t'iz allemaal weer vreselijk gehyped vorig jaar, van een mug een oilifant... en waarom, waarvoor?

door dat soort mensen word tevens beweerd dat het slechts een contest is voor de aardigheid, niets speciaals...
maar ondertussen is het blijkbaar toch stiekum anders gezien de toen zo dubieuze stroom aan reacties...
en wat was dat mu4um toen ineens drukbezocht, door die vele gasten en dat ene zielege lid die zich alleen maar ff aanmelde om te komen zeiken...

nou nou,
ik bijvoorbeeld heb er vorig jaar niks over gezegd. ik haalde het nu alleen maar naar boven omdat juist jij over eerlijk stemmen uitspraken deed. Dat vond ik wel grappig gezien jouw actie vorig jaar.

ik sta trouwens wel achter de opmerking dat het een contest is voor de aardigheid. En geloof me, het maakt me echt niets uit wie er wint. Het gaat mij meer om de waardering die je eerlijk verdient voor je eigen tracks. Dat vond ik het leukste vorig jaar aan de contest, dat er veel mensen die je totaal niet kent je track weten te waarderen. Want zeg nou zelf , dat is toch de enige reden waarom je muziek post? Zodat je andere mensen kan laten meegenieten van wat je aan muziek maakt?

Ik heb vorig jaar (en dit jaar alweer) genoten van toch een groot aantal tracks die gepost zijn, en dat is precies waar we het volgens mij met zijn allen voor doen. Dus luister gewoon naar chrizz en neem het allemaal niet zo serieus. Het is maar internet en niet het echte leven.

Origineel geplaatst door quifster
nou nou,
ik bijvoorbeeld heb er vorig jaar niks over gezegd. ik haalde het nu alleen maar naar boven omdat juist jij over eerlijk stemmen uitspraken deed. Dat vond ik wel grappig gezien jouw actie vorig jaar.

neen... IK heb vorig jaar net zo eerlijk gevote als jouw... gewoon netjes op 3 ANDERE personen...

en "actie" vind ik een erg groot woord... het werd gehyped door de meute...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Bartology
Kan er al ergens gestemd worden?

Heb net geprobeerd en het werkt dus ga je gang zou ik zeggen!

Voor de mods: kan er een link komen naar de voter op de voorpagina?

Origineel geplaatst door chrizz
Voor de mods: kan er een link komen naar de voter op de voorpagina?

Bericht door een moderator:
Link staat op de voorpagina!

Deze sluit ik omdat er anders te veel verschillende threads over de SF-contest naast elkaar gaan lopen. Verder discussieren kan in deze thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back