Feedback komt ook in Eindhoven

fuse

Gepokt en gemazeld
Hoorde vandaag van een kennis dat Theo Konijn z'n zaak verkocht heeft aan Feedback en dat die er in de loop van februari de winkel opnieuw gaat inrichten.
De huidige Konijn heeft nu uitverkoop waarbij alles voor inkoopprijs verkocht gaat worden.
Let wel op dat dit al vanaf de kerst aan de gang was dus de meeste geile shit is al weg.
Duidelijk geval van 'had ik dat maar eerder geweten'. En dat terwijl ik er bijna om de hoek woon.

Goed nieuws !
ik hoorde dat de uitverkoop trouwens niet zo geweldig was, maar ben zelf niet geweest
om het aanbod te tsjekken.

Nice..
Ik heb Conijn ook altijd een slechte winkel gevonden. Als ze al iets hadden wat je zocht, was het (veel) te duur.
Ben benieuwd of EMI nu nog het hoofd boven water zal houden.

Origineel geplaatst door Flesje
Nice..
Ik heb Conijn ook altijd een slechte winkel gevonden. Als ze al iets hadden wat je zocht, was het (veel) te duur.
Ben benieuwd of EMI nu nog het hoofd boven water zal houden.

Gelul, want Conijn heeft altijd laagste prijsgarantie van europa gehad. Als je het ergens anders voor minder vond, dan kreeg je het voor die prijs.

Origineel geplaatst door search64
Gelul, want Conijn heeft altijd laagste prijsgarantie van europa gehad. Als je het ergens anders voor minder vond, dan kreeg je het voor die prijs.

Origineel geplaatst door Fuse en geciteerd door MatthijsBlom
Duidelijk geval van 'had ik dat maar eerder geweten'. En dat terwijl je er bijna om de hoek woont?

Heb je dat ook ooit geprobeerd, of citeer je alleen maar de folder ?

Origineel geplaatst door gemmetje
Heb je dat ook ooit geprobeerd, of citeer je alleen maar de folder ?

Dat heb ik wel eens gehad: folder laten zien, geld teruggekregen.

:D shure...

Conijn is voor mij altijd 'n harstikke goeie winkel geweest, met bijzonder goeie service en aardig en betrokken personeel. Geen enkele klacht over. Ik hoop dat dat in de nieuwe opzet ook zo blijft.

Feedback ook in Eindhoven!!!

Feedback ook in Eindhoven!!!

Conijn Muziek over in andere handen
Dinsdag 17 januari 2006 - EINDHOVEN – Conijn Muziek in Eindhoven is overgenomen door het bedrijf Feed Back. Directeur Theo Conijn heeft er geen zin meer in, volgens hem is het bedrijf te groot geworden en moest hij teveel ’de manager uithangen’. De 16 man personeel blijft in dienst, zo heeft Feed Back hem verzekerd.

Re: Feedback ook in Eindhoven!!!

Re: Feedback ook in Eindhoven!!!

Origineel geplaatst door bartvsch
De 16 man personeel blijft in dienst, zo heeft Feed Back hem verzekerd.

Jammer.

*kuch*I4*kuch*
*kuch*EMI*kuch*

;)

Re: Re: Feedback ook in Eindhoven!!!

Re: Re: Feedback ook in Eindhoven!!!

Origineel geplaatst door fuse
Jammer.

:dubbel:

och, zo erg zijn/waren ze toch niet ? Ze weten dan misschien niet alles, maar als je even wilt rondneuzen en je gaf aan dat je daar echt geen hulp bij nodig had, lieten ze je verder ook met rust, en dat is in sommige winkels helaas wel anders......

jammer alleen dat het interessante toetsenaanbod wel ophield bij Kurz en anderhalve Triton

Wij troffen met Luud van Roy (Eindhoven Musical Instruments) en Theo Conijn (Conijn Muziek) twee ondernemers die, om uiteenlopende redenen, van plan waren hun activiteiten in Eindhoven te stoppen. EMI legde zich voornamelijk toe op de handel in gitaren, slagwerk, kleine geluidsinstallaties en toetsen. Conijn Muziek was een begrip op het gebied van professionele audio, DJ en licht.

Feedback Muziek is van beide markten thuis! Dit is dan ook dé gelegenheid om beide activiteiten onder onze vlag te bundelen in één grote vestiging. Wij hebben gekozen voor de voormalige locatie van Conijn Muziek aan de Generaal Bothastraat. Muziekinstrumenten, professionele audio en licht moet je uitgebreid kunnen testen en vergelijken. Dit geweldige pand van ruim 1800 m² biedt ons een uitstekende mogelijkheid om deze visie in praktijk te brengen. Wij zijn dan ook direct gestart met een grondige verbouwing om uiteindelijk te komen tot de muziektempel die wij voor ogen hebben.

Lees dit net op de site van Feedback..
Dus EMI gaat ook dicht??

Back