[track]IDM/ambient/breakbeat

misschien iets makkelijkere download mogelijkheid
ik weet van mezelf dat mn aandachtsspan qua muziek luisteren van anderen niet groot is, dus als ik t meteen kan dwnloaden, prima, maar als ik er voor moet zoeken werkt t niet..
tjek www.bigupload.com

hier hetzelde geval

hier hetzelde geval

als ik op een site terechtkom waar de muziek tussen alle reclame niet terug te vinden is houdt het voor mij op

Ik heb me door de site heengeworsteld, en ik moet zeggen, geen onaardige track. De pads die er na zo'n 1:50 inkomen hadden van mij niet echt gehoeven. Had wel wat abstracter mogen blijven. 't Deel na de break is een aardige toevoeging.

maar eeh... ik kan je aanraden de volgende keer toch maar iets anders te gebruiken dan rapidshare.

ik had hiervoor gekozen omdat je shit dan altijd geupload blijft maar jullie willen snelheid, dan krijgen jullie ook snelheid: play

en nou reacties godverdomme!!:duivels:

cynisme is ok primal screams are only ok if you're more familiar with the crowd

begin van je nummer trekt meteen mijn aandacht door de lekkere ijle synth bliepsample doet wat aan de commodore 64 denken je samples zijn perfekt gemixt. het geheel vind ik wat te eentonig. Voor mij was drie minuten genoeg geweest.

Jos

gearlist: P4 2.8 Ghz M-Audio Audiophile 24/96 Yamaha dx-7, Yamaha cs-5, Behringer composer pro, t.c. electronic M300, Fostex 0101 Monitortjes (Yamaha rm1x, Niet in gebruik en te koop) Mixer Behringer Eurorack ub1002

Back